Stig-Arne Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei. Er på utkikk etter ny TV, som delvis skal fungere som PC-skjerm Jeg har da funne ut at en LCD TV er det beste valget. Planen er da at jeg skal ha en 32" skjerm til en absolutt makspris på 10 000 kr. Den må ha HDMI inngang, eller DVI. Gjerne "glossy" belegg Må være pen i designe, gjerne svart. Noen som har noen gode tips? Har sett på denne og denne Er det noen som har erfaringer med de skjermene? Fordeler, ulemper og slikt..? Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Samsung er vel de skjermene som er mest kjent for kvalitet. To jeg synes så bra ut: 1 2 Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Sitter nå med Samsung LE-32R41BX som PC-skjerm. Også i bruk til 360. Må si meg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 hmm.. det var to gode alternativ.. men har ikke planer om å kjøpe tv utn å ha sedd den først.. så helst bør det være noen skjermer expert fører.. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 http://www.siba.no/product/product.aspx?Identifier=NO24892 - Mitt forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå