JacEr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kan ikke skjønne hvorfor man ikke tar med minimumskravene når man anmelder et spill. Dette bør være med, i tillegg til hvilken maskin man BØR stille opp med hvis man ønsker full utnyttelse av spillet. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Enig med deg i det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Når opplevde du sist at de kravene som står på pakka er i den villeste nærheten av å være korrekt da? Uansett så står spillkravene i produktsiden til spillet i Prisguiden, som er linket til i hver omtale. I tillegg står anmelder sine PC-specs i hans profil. Endret 12. november 2006 av Blib Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Som Blib nevner er det informasjon om systemkravet under "detaljer" på produktsiden. Vi vil gjøre denne informasjonen lettere tilgjengelig etterhvert. Vi har forresten begynt å legge informasjon om anmelders maskin nederst i hver anmeldelse. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Som Blib nevner er det informasjon om systemkravet under "detaljer" på produktsiden. Vi vil gjøre denne informasjonen lettere tilgjengelig etterhvert. Vi har forresten begynt å legge informasjon om anmelders maskin nederst i hver anmeldelse. 7268989[/snapback] Disse systemkravene dere legger ut på produktsiden, er dem basert på deres egne erfaringer eller kun det som faktisk står oppført på baksiden av spillet? For min erfaring er at det sjelden stemmer helt over ens. Veldig bra å få vite åssen maskin anmelder har testet spillene på, så det er et steg i en enda mer positiv retning Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Fant det jeg var ute etter når jeg omsider klarte å bla meg frem til "detaljer". Er nok det at jeg er ganske ny som bruker av gamer-delen av forumet som gjorde det vanskelig. En liten link i artikkelen direkte til denne infoen hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Disse systemkravene dere legger ut på produktsiden, er dem basert på deres egne erfaringer eller kun det som faktisk står oppført på baksiden av spillet?7269753[/snapback] Det er basert på faktainformasjon på spillesken, på det offisielle nettstedet eller fra utgiveren av spillet. Hvis denne informasjonen ikke stemmer overens med virkeligheten, så er det dessverre ikke noe vi kan stå ansvarlig for. Men vi forsøker i det minste å gjøre folk oppmerksom på skyhøye systemkrav i anmeldelsene. Fant det jeg var ute etter når jeg omsider klarte å bla meg frem til "detaljer". Er nok det at jeg er ganske ny som bruker av gamer-delen av forumet som gjorde det vanskelig. En liten link i artikkelen direkte til denne infoen hadde ikke vært å forakte. 7270033[/snapback] Ja, det kommer, som sagt. Beklager at det er litt lang vei til detaljene i dag :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå