PacAnimal Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Folk som fikk Telenor ADSL for en god stund siden har modem som krever at man "ringer" dem med brukernavn og passord via PPPoE. Noen anbefalinger av trådløse rutere som kan opprette og holde på en slik forbindelse? Vil nødig ha en dedikert maskin til oppgaven. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Folk som fikk Telenor ADSL for en god stund siden har modem som krever at man "ringer" dem med brukernavn og passord via PPPoE. Noen anbefalinger av trådløse rutere som kan opprette og holde på en slik forbindelse? Vil nødig ha en dedikert maskin til oppgaven. 7268538[/snapback] Det du er ute etter er en trådløs router med støtte for Kabel/DSL, og herunder PPPOE-støtte. Finnes flere trådløse routere som støtter dette, bare å google. Forresten, under prisguiden her så finner du hva du leter etter. Men hvis du har Telenor så får du vel med modem "på kjøpet" (det gjorde jeg for noen år siden, ihvertfall). Endret 12. november 2006 av el_cash Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Her finner du slike trådløse routere: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10289 diss gjør alt du trenger i en boks (altså ADSL-modem inkludert. Evt kan du kjøpe en router som styrer det modemet du har i dag, da foreslår jeg Linksys WRT54GL Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 har d-link.=D dei e kjempe go! det e bra sikra å bra dekkning, på mange av dei. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Folk som fikk Telenor ADSL for en god stund siden har modem som krever at man "ringer" dem med brukernavn og passord via PPPoE. Noen anbefalinger av trådløse rutere som kan opprette og holde på en slik forbindelse? Vil nødig ha en dedikert maskin til oppgaven. 7268538[/snapback] Har ikke sett noen bredbåndsroutere på det norske markedet som ikke støtter dette, så her er det bare å velge og vrake. Har selv satt opp en del 3Com routere i det siste, og må si jeg er meget fornøyd med dem. De gjør jobben. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Selv er jeg veldig fornøyd med Linksys WRT54GL modellen. Anbefales fra min side i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå