Gå til innhold

GOW's grafikk redusert?(dynamiske skygger fjernet?

TwiiK

Anbefalte innlegg

Etter å ha spilt gjennom spillet så innser jeg at de faktisk har fjernet dynamiske skygger fra spillet. Litt skuffet over dette da de fortsatt er med i cut scenca såvidt jeg ser. Eller vet ikke om jeg er skuffet da slike skygger bare skapte problemer og var uhorvelig bugget og annoying i spill som Doom 3 og F.E.A.R. :)

Grunnen er nok at spillet så litt shuggy ut før, men er helt fluid nå.

Noen som vet når dette ble gjort og om det i såfall ble annonsert? Er jo mer eller mindre samme nedgradering som Oblivion måtte gjennom.

Bare se på filmer fra 2005 av spillet. Alt gir realistisk skygger da (vegger, steiner, folk).

Edit: En ting jeg kom på nå er at det kan ha vært redusert siden vi spilte splitscreen. :blush: Noen som kan bekrefte/avbekrefte dette for meg da jeg ikke har spillet tilgjengelig lenger? :p

Edit 2: Endret topic fordi jeg ikke har testet singleplayer. :blush:

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, vet.

Æsj at jeg ikke tenkte over og sjekka det da. :p

Husker bare scener som f.eks den der (liten spoiler dersom du ikke har sett noen filmer av spillet)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
de skyver den bilen som brenner. Da gir alle veggene dynamiske skygger noe de ikke gjorde til oss. Men som sagt så er det veldig sannsynlig at dette skyltes splitscreen.

Får endre topic slik at jeg slipper å bli drept av fanboysa. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg sjekket reviewet på gametrailers.com og mot slutten av filmen er den akkurat samme scenen med bila i singleplayer. Ingen dynamiske skygger der.

No big deal for meg, men litt skuff.

På den andre hånden er det positivt at spillet har slik fenomenal flyt og grafikk i splitscreen.

Gametrailers

Sammenlign "Zero hour Cam"-filmen fra desember 2005 med reviewet på sida der så ser dere hva jeg mener.

Edit: 5.38-5.42 i reviewet er den samme scenen som den i starten av "Zero hour Cam". Akkurat her så det faktisk litt heftigere ut med dynamiske skygger (aner ikke om dette er ordet jeg bør bruke en gang. :p Doom 3 skygger i allefall. :)) enn uten, men ellers i spillet ville det blitt veldig rotete og ikke minst krevende for boxen tror jeg.

Var vel aldri planlagt at det skulle være med, derfor de ikke har sagt noe om det.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...