Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store prevensjonstråden


Katiie

Anbefalte innlegg

Uhm. Hva er det egentlig med norske gutter og deres aversjon mot kondom? O_x

Har en kompis som whiner om at han klarte å gjøre pulevenninna si gravid, fordi han ikke orket å bruke kondom, for det var så jævlig, bla bla bla, hvordan tror han hun har det som må ta abort, da? ><

7786646[/snapback]

 

Jeg har faktisk ikke noe imot kondom. Jeg må være unik eller noe.. :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lar heller være å ha sex enn å ta på meg kondom. Sånn er det. Jeg føler som sagt lite eller ingenting. Sex skal være godt, ikke ingenting. heh.

7789139[/snapback]

 

Joda, er vel kanskje sant. Men er dette jeg hintet til

Då får sikkert større på kondomeriet, men jeg akter ikke å reise 10 mil for å kjøpe kondomer

 

Man får fint bestilt sånn over nettet.

 

Hva har vi p-piller til?  :D

 

Edit: Skrivefeil

7789116[/snapback]

 

Er vel ikke bare for å få ha sex uten gummi, er det vel? ;)

Endret av Andreas-J
Lenke til kommentar

Jeg er i beita for prevensjon igjen. Vurderer seriøst spiral. Ser ingen annen utvei. Gidder ikke hormonpiller, pessar er ute av Norge og kondom blir farlig i lengden...

 

Sukk.

 

Og må bare si at gutter som orker å bruke kondom til jenter som er plaget med hormonprevensjon er :love: Det hadde raskt blitt problemer om typen ikke hadde orket kondombruk... men jeg tror det er fordi selve samleiet ikke er "hovedingrediensen" i sexen. Veeeldig deilig å grise og tulle litt og bruke tunger og hendene :D

 

Tror jeg savner'n... *kremt*

Lenke til kommentar
Jeg lar heller være å ha sex enn å ta på meg kondom. Sånn er det. Jeg føler som sagt lite eller ingenting. Sex skal være godt, ikke ingenting. heh.

7789139[/snapback]

Litt feil holdning kanskje?

Don't get me wrong, jeg er ikke så veldig begeistret for kondomer jeg heller, men noen ganger så må man bare bruke dem. Man er ganske kjip hvis man ikke gidder å ha sex med en jente bare fordi hun ikke går på, eller har glemt å ta pilla. Tror de fleste jenter hadde tatt det ganske dårlig hvis man hadde gitt dem den holdninga.

Hvis man ikke har lyst på stasjonsvogn, bleieskift og diverse kjønnssykdommer, så har faktisk et ansvar og man kan ikke skubbe alt over på jenta.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...