Lukilock Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Da fikk jeg FHM i posten. Fulgte med en faktura på 258kr og de sender ikke 'premien' innen 5 uker etter du har betalt. Ting tar tid... 7500383[/snapback] De "sender" vel etter 5uker, forda TROR de at kjøperen har glemt at de skal få "premien", og driter i å sende..? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Da var bledet mottatt her også Lenke til kommentar
Panic Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Da fikk jeg FHM i posten. Fulgte med en faktura på 258kr og de sender ikke 'premien' innen 5 uker etter du har betalt. Ting tar tid... 7500383[/snapback] De "sender" vel etter 5uker, forda TROR de at kjøperen har glemt at de skal få "premien", og driter i å sende..? 7501597[/snapback] Eller så er prisen den samme eller billigere i en eller annen nettbutikk man til slutt får "premien" Endret 14. desember 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Blad mottatt her også. Jeg ble oppringt av ei fra FHM som ville dobbeltsjekke kontaktopplysningene. Hu greide å endre adressa mi til en annen. Men det kom fram for det. Hu sa at hu ikke visste noe om Prison Break. Jeg ble tilbud en av tre filmer. blawnt annet Reservoir Dogs. Men jeg var ikke interessert i dem. Var hovedsakelig prison break jeg ville ha. Men fikk motta kun 3 blader for 75 kroner. Så jeg tenkte at jeg heller bare kjøper Prison Break når blueray eller hd dvd blir aktuelt. Noen som syns jeg bør ringe opp å argumentere for å få prison break og? Både annonser og denne tråden beviser jo at prison break fortsatt var en tilgjengelig gave. Slik som reklamen sa. Ble og litt skuffet av at jeg ikke fikk den utgaven som ble brukt i reklamen med hun som spille Kate i lost på forsiden. Har man rett til det? Reklamen framstiller det jo som om at det er det første bladet man får. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Orket ikke å lese hele tråden, men visst ingen har nevt det så har playx.no den for 199... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Orket ikke å lese hele tråden, men visst ingen har nevt det så har playx.no den for 199... 7538228[/snapback] Det er nevnt opptil flere ganger Lenke til kommentar
xanyou Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 etter veldig long ventetid, er boksen mottatt Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har fått min også. Bare for å konkludere, det var ikke no muffins med annonsen.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Bare nevner at prsion Break Complete shabang kjøpte jeg på oslo city Platekompaniet for 259,- Finnes sikkert flere der, så det er bare å løpe imorra folkens! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Husk på at jeg opprettet dette emnet for en stund siden.. Tilbudet er ikke særlig lønnsomt lengre Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Kjøp hele ses. 1 for 250,- på Platekompaniet edit: Så det var posta før. B.T.W: Nå går tilbudet på My Name Is Earl Endret 25. februar 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Merkelig! I sommer ringte det en telefonselger på vegne av FHM og tilbydde 3 utgaver av FHM og en valgfri film blant utvalget de hadde. Det kostet bare 99kr, men jeg så aldri noe til de bladene/filmene i postkassen min. Kanskje dette er samme opplegget? 7272338[/snapback] jeg har opplevd akkurat det samme bortsett fra at det skjedde på våren for et år siden. Så ringte de igjen nå ved juletider og jeg sa ja begge gangene, og denne gangen dukket det opp blader i postkassen. (jeg bestilte kun pga en billig film jeg fikk i tillegg, ikke de lettkledde damene ) Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg får opp begge Jackass filmene på popupen Virker ikke så veldig scam, har sett slike FHM popups før Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Da jeg jobber i det samme forlaget kan jeg bekrefte at det ikke er scam i det hele tatt. Det som er greia er at det har hendt at de som sender ut abo-gavene har fått de fått de litt sent. Og til deg som lurte på hvorfor du ikke fikk det bladet som er i annonsen, så er det fordi annonsen ble laget for en god stund siden, og man slipper ikke ut forsidene før de er i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå