Nevnarion Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hele sesongen inneholder 6 disker Sesong 1 Del 1 inneholder 4 Sesong 1 Del 2 inneholder 3 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som kan bekrefte at dette ikke er en scam? Interessant tilbud iallefall. Ørjan... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Sendte du mail til FHM, Nostradamus? Isåfall er vi interessert i svaret. Betaler glatt 258,- for PB ses #1 og 3 utgaver av FHM. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ikke fått noe svar fra de. Lenke til kommentar
xanyou Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 kvifor skulle dette vert ein svindel?? fhm har nye sånne popups heile tida, for ei stund sia tilbydde dei alle gudfare filmane pluss 3 utgaver av fhm til ein billig penge... og til han som skreiv "idioter sjekk link" viss du skriv inn den viktigste delen av adressa uk.getit4.com elle nåke sånt, så vil du finna ut at adressa tilhøre et reklameselskap, so eg veit ikkje ken so e idioten eg Lenke til kommentar
xanyou Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 det er selfølgelig heile sesong 1 dette er snakk om, ikkje berre dei 13 første episodane... Lenke til kommentar
dritdeilig Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 kvifor skulle dette vert ein svindel?? fhm har nye sånne popups heile tida, for ei stund sia tilbydde dei alle gudfare filmane pluss 3 utgaver av fhm til ein billig penge... og til han som skreiv "idioter sjekk link" viss du skriv inn den viktigste delen av adressa uk.getit4.com elle nåke sånt, så vil du finna ut at adressa tilhøre et reklameselskap, so eg veit ikkje ken so e idioten eg 7285029[/snapback] takk skal du ha for infoen :!: jeg har bestillt Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Bestilt her og Lenke til kommentar
brrah Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 kvifor skulle dette vert ein svindel?? fhm har nye sånne popups heile tida, for ei stund sia tilbydde dei alle gudfare filmane pluss 3 utgaver av fhm til ein billig penge... og til han som skreiv "idioter sjekk link" viss du skriv inn den viktigste delen av adressa uk.getit4.com elle nåke sånt, så vil du finna ut at adressa tilhøre et reklameselskap, so eg veit ikkje ken so e idioten eg 7285029[/snapback] Vi får se hva han duden som sendte mail får som svar Om dette viser seg å stemme bøyer jeg meg selvfølgelig i støvet. Men er utrolig merkelig at man ikke finner dette tilbudet på FHM sine egene sider... Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Det er jo også mulig å bestille den på playx.no til 199,- (268,- med frakt).. Dette fant jeg jo selvfølgelig ut etter å ha bestilt fra FHM, men det får nå våge seg, får jo tre blad med på kjøpet. EDIT: Link her. Endret 15. november 2006 av SkinnyT Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hele sesongen inneholder 6 diskerSesong 1 Del 1 inneholder 4 Sesong 1 Del 2 inneholder 3 7276496[/snapback] Ett mer logisk mattestykke eksiterer ikke. :!: 3+4=6? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hele sesongen inneholder 6 diskerSesong 1 Del 1 inneholder 4 Sesong 1 Del 2 inneholder 3 7276496[/snapback] Ett mer logisk mattestykke eksiterer ikke. :!: 3+4=6? 7299635[/snapback] Stemmer, venta egentlig på at noen skulle kommentere det. Men det er sant. For du kan kjøpe hele sesongen samlet, og da er det 6 disker. Eller du kan kjøpe den oppdelt i to, og da er det 7 disker. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Har fortsatt ikke fått noe svar, så tror man kan drite i den mailen. Edit: Og nå tikket denne mailen inn: Takk for din henvendelse. Tilbudet er helt korrekt. Abonnementet er løpende etter introduksjonstilbudet så lenge man selv ønsker dette - det er løpende til oppsigelse. Med vennlig hilsen BONNIERS KUNDESERVICE Linda Nyhrén Kundeservicesjef Endret 17. november 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Yeah Da blir det billig prison break Lenke til kommentar
xanyou Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er jo også mulig å bestille den på playx.no til 199,- (268,- med frakt)..Dette fant jeg jo selvfølgelig ut etter å ha bestilt fra FHM, men det får nå våge seg, får jo tre blad med på kjøpet. EDIT: Link her. 7293501[/snapback] da står lengre nere at vist du vil ha denne boksen til denne prisen må du vente til 4.1.2007! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Bestill fra linken da, xanyou? Vi har jo fått bekreftet at den er reéll. Så lenge man husker å avbestille etter tre utgaver. Lenke til kommentar
xanyou Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Bestill fra linken da, xanyou? Vi har jo fått bekreftet at den er reéll. Så lenge man husker å avbestille etter tre utgaver. 7327001[/snapback] har bestilt:) Lenke til kommentar
Panic Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 fristende tilbud Men dropper det siden sånne tilbud kan være skikkelig irriterende. Du venter flere måneder før du faktisk får disse abbonementsgavene. Men si ifra viss dere får den da? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Da fikk jeg FHM i posten. Fulgte med en faktura på 258kr og de sender ikke 'premien' innen 5 uker etter du har betalt. Ting tar tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå