ahleks Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Skal kjøpe nytt stereoanlegg og har vert litt rundt og sett. Kom til slutt frem til DALI IKON 7 og DALI Concept 10. Er det noen som her som har erfaringer eller kunskap som kan hjelpe meg å velge. Hører på veldig mye forskjellig musikk, men har alltid likt lit bass Har også vurdert å kjøpe en ekstra basshøytaler i tillegg, er det nødvendig ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Mitt tips er at du drar til hifiklubben og hører på de så du finner ut hvilke du vill ha. Personlig ville jeg gått for Ikon 7. Og du kan jo kjøpe høyttalerene og senere finne ut om du trenger sub eller ikke Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Trådstarter har laget en tråd om samme emne under høyttalere: Link. Da det bare er tillat å opprette en tråd om et emne og den andre er riktig plassert og har flere svar, stenger vi denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg