pessimisten Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei! Når jeg logger meg inn så blir skjermen brun/blank og er sånn i 10 til 15 minutter før det skjer noe... hvordan kan jeg få litt mer fart i denne prosessen? det har ikke alltid vært sånn... Distro: ubuntu Lenke til kommentar
vasp Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har du lagt til noen programmer til Sessions? Det kan ofte være et av de som er trege under oppstart. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Har du lagt til noen programmer til Sessions? Det kan ofte være et av de som er trege under oppstart. 7269779[/snapback] ikke som jeg vet nei... hvordan sjekker jeg hva som ligger der? Lenke til kommentar
vasp Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 System -> Preferences -> Sessions. Har du kjørt noe Automatix(djevelens verk)? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 ikke noe av det... tok en kjapp reinstall jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå