Carro917 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei!! Jeg håper noen kan svare meg på dette spørsmålet og hjelpe! "Når jeg spiller The Sims 2 og når det har gått ca.20 min eller 15 klikker hele spillet også får jeg en bekjed at skjermderiveren funker ikke som den skal og jeg må laste ned et program for kjermderiveren min! Jeg vet ikke hviket program det er, hvis noen kunne hjelpe meg å finne det programmet de som har hatt det samme problemet ! Takk! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei!! Jeg håper noen kan svare meg på dette spørsmålet og hjelpe!"Når jeg spiller The Sims 2 og når det har gått ca.20 min eller 15 klikker hele spillet også får jeg en bekjed at skjermderiveren funker ikke som den skal og jeg må laste ned et program for kjermderiveren min! Jeg vet ikke hviket program det er, hvis noen kunne hjelpe meg å finne det programmet de som har hatt det samme problemet ! Takk! 7268046[/snapback] Hei! Hvilket skjermkort har du? Blir skjermkortet veldig varmt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå