Gå til innhold

Dell Inspiron 640m vs FS Amilo Pro V3405

NielsP

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en stillegående maskin til å bruke på lesesalen og har - etter mye leting - kommet fra til at Dell Inspiron 640m og Fujitsu Siemens Amilo Pro V3405 virker som om de kan passe til min bruk: Mye tekstbehandling, litt surfing, og skal bære maskinen fram og tilbake til universitetet hver dag.

Er det noen som har noen erfaringer med disse to maskinene, eller som har en begrunnet mening for hvorfor den ene er bedre enn den andre?

Jeg har sett på varianten av FS Amilo-en med 1024 MB RAM og Core 2 Duo 1.66 GHz (T5500), og den er dyrere enn den "grunnleggende" varianten, med bare 512 MB RAM og Core Duo (T2050), har funnet dem til hhv. 6800 og 8500, men er ikke helt sikker på om den bedre varianten er verdt mellomlegget?

Dell-en har den siste tiden kostet ca. 9100 på Dells sider, men jeg lurte på om det var mulig å få den ned til rundt 8500 ved å ringe dem?

Det viktigste for meg er altså støynivået, så har noen en oppfatning av det på disse to maskinene? De har jo samme prosessoren, så det skiller seg kanskje ikke så mye? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...