Gå til innhold

Hva er dyrest av plastglass og glass...?

Almadora

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre du har behov for å hive ting ned i gulvet, så går det helt greit med skikkelig glass. Plastikk glass er det bare pensjonister og campingfolk som bruker. Og uten å tenke meg om, vil jeg tro at det er atskillelig lettere å vaske glass fremfor plastglass, og det er jo åpenbart at drikke smaker mye bedre i glass enn plastglass. Er en grunn til at Cola i glassflaske er dyrt, men likevel så ettertraktet :) .

Lenke til kommentar
Med mindre du har behov for å hive ting ned i gulvet, så går det helt greit med skikkelig glass. Plastikk glass er det bare pensjonister og campingfolk som bruker. Og uten å tenke meg om, vil jeg tro at det er atskillelig lettere å vaske glass fremfor plastglass, og det er jo åpenbart at drikke smaker mye bedre i glass enn plastglass. Er en grunn til at Cola i glassflaske er dyrt, men likevel så ettertraktet :) .

7268038[/snapback]

Du har misforstått meg noe jævlig...

Lenke til kommentar

7268038[/snapback]

7269468[/snapback]

du burde skrive litt tydligere hva du mener i så fall (og ikke være frekke til de som svarer deg).

Mener du engangsglass vs vanlige glass når du skal ha fest feks?

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

7268038[/snapback]

7269468[/snapback]

du burde skrive litt tydligere hva du mener i så fall (og ikke være frekke til de som svarer deg).

Mener du engangsglass vs vanlige glass når du skal ha fest feks?

7269483[/snapback]

Nei... I hverdags livet... Så kaster jeg plastglassene når jeg er ferdige... Altså nytt hver dag... Og man kan jo være så uheldig å miste glass i bakken noen ganger...

Lenke til kommentar
[...] og det er jo åpenbart at drikke smaker mye bedre i glass enn plastglass. Er en grunn til at Cola i glassflaske er dyrt, men likevel så ettertraktet.

Drikke smaker ikke nødvendigvis bedre i ekte glass enn i et plastglass. Grunnen til at Cola på glassflaske smaker bedre enn Cola på plastflaske er at lagringen i glassflasken er bedre.

Lenke til kommentar
Drikke smaker ikke nødvendigvis bedre i ekte glass enn i et plastglass. Grunnen til at Cola på glassflaske smaker bedre enn Cola på plastflaske er at lagringen i glassflasken er bedre.

7270533[/snapback]

Sant nok, men jeg må få si, med handen på hjertet, at jeg drikker heller vann fra glass enn plastglass. Av en eller annen grunn vil det ligge en slags plastessens i vannet hvis man tar det i plast.

Og hva mener du med selve lagringen? Har glass bedre lagreevne enn plast?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...