Gå til innhold

Request om bestillings-guide.

Anbefalte innlegg

Er det noen her som bestiller mye fra utlandet som kunne tenkt seg å lage en webshop/bestillings-guide?

Jeg sitter å lurer på hvor jeg kan bestille spill fra billig, slippe å betale toll, og hvor dem sender kjapt.

Ville vært utrolig praktisk med en slik guide føler jeg.

Off topic:

Hvilken side er det som lister de spillene til 360 som er region free?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror en slik guide kunne hjulpet mange folk. Du kan jo prøve www.play-asia.com. Der kjøpte jeg nylig GRAW og CoD3, tar bare 5 dager før du får det. Men husk å send de en mail før du bestiller å si at du gjerne vil at de skal merke produktet med halv pris for å unngå toll. De er ganske flink på kundeservice, og tar bare et par min før du får svar. www.playx.no og www.absoluttspill.no har jeg sett folk skryte av rundt på dette forumet :)

CoD og GRAW kostet bare ca 300 kr hver inkludert frakt og det er jo ganske bra i forhold til 600 i butikken!

Lenke til kommentar
Hvordan er videogamesplus med toll?

7267971[/snapback]

Har bestillt flere spill(4-6stk) der uten problemer med toll. De sender med privat avsender-adresse og med verdi på rundt 20usd. Dette gjør de uten at du må be de om å gjøre det. Har fått to spill i samme forsendelse uten problemer. :)

Lenke til kommentar
Hvordan er videogamesplus med toll?

7267971[/snapback]

Har bestillt flere spill(4-6stk) der uten problemer med toll. De sender med privat avsender-adresse og med verdi på rundt 20usd. Dette gjør de uten at du må be de om å gjøre det. Har fått to spill i samme forsendelse uten problemer. :)

7267988[/snapback]

Flott. Takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar

et spørsmål angående dette, sendte mail til play-asia om det er Region koder på hardwaren.. Høres merkelig ut men man vet aldri.

Kan jeg bruke det nye trådløse headsettet på min pal 360 som er fra play-asia? Sendte dem en mail om dette men de viste ikke siden MS ikke har opplyst noe om det.

Samme gjelder Xbox Live Vision. Hadde vært fint og vite dette da det frister og spare noen kr ;)

Lenke til kommentar

ok tusen takk for svar. Sendt mail til play-asia å dem viste ikke. Det frister veldig og kjøpe det trådløse headsettet derifra men mener å ha lest det følger med lader til den. Å da kan det kansje bli krøll med spenning / stikk kontakt..

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

trodde jeg og, men leste en tråd på http://forums.xbox.com/ forumet hvorfor det headsettet er så dyr å da kom opp dette:

FAQ

What is included in the package??

Inside you get the headset, the wall charge, 2 ear pieces and the manual.

How do I operate this headset??

On the outside of the headset there is a power/mute button and the volume buttons.  On the inside is your sync button and indicator lights. Holding down the silver power button on the outside will power up and down the headset. Pressing it one time will mute it (see below). The volumes are the buttons on the outside of the power button.  You will hear a tone with each volume increase/decrease.  Pressing the sync button when you first power on the headset will let the 360 communicate with your headset, also assigning it's position (see below). It is recommended you charge this product before using.

What is that beeping noise I hear in the headset??

The beeping is the mute notification tone.  It tells you that you have your headset on mute. You can mute and unmute your headset by pressing the power button one time.  Holding the power button will turn it off and on.

What do the lights mean on the mic part of the headset??

Those lights are indicators of what controller the headset is working on. The white button will cause the headset to sync (much like the wireless controller) and the headset will sync to the console. The light is reflecting which controller/user that headset is for.  I suggest syncing the controllers (esp with more then 1) first, then do a headset, then a controller, and so on...also all the lights will flash showing you it's done charging.

Will the US headset work in another country ??

The headset comes with the standard US plugs and they can removed to reveal the stubby 2 prong plugs. This means that with a simple adapter this headset should work in any country.  Good for those of us that travel.  :p

What is the maximum range supported by the headset??

Microsoft has the range limited to 30 feet/9 meters. The range will vary alot depending on your residence. The minimum should be around 30 ft/9m and could go up to around 45 feet/14 meters. If you are not getting a good range then it could be other issues (like your router/firewall) and see below for some tips on getting the headset to work better.

What is the price?? Why is it so expensive??

The price in USD is 59.99$. The price is set there because this is a great product that will work both for your xbox 360 and your home computer.  Compared to the bluetooth headsets of today, this headset is priced very good and is offering more features built into the headset itself.

Battery Memory...what is it ??

It is true this battery in the headset doesn't have a "memory" so to speak. But it isn't immune to voltage depletion.  The best and simplest way to explain this is that over time, multiple partial charges will  cause the overall power of the battery to fade.  You can prevent this by fully draining and then fully charging the battery, at least, one time a month. You can expect around 8-10 hours of gameplay with a full charge...taking around 3-4 hours to charge.

Som dere ser så har jeg markert det ene punktet der dem nevner at den skal fungere i alle land.. Men jeg er ikke sikker om han mener du kan ta av en del på kontakten til laderen å plugge den i veggen. Eller ta av den delen og kjøpe en adapter selv for og få det til og fungere....

Dårlig med svar fra folk på det forumet og men jeg er veldig nær på og bestille det...

Men mye stash er det, bedre enn det dårlige plast saken jeg har nå av headsett.. Å et stort pluss du kan bruke den på alle Pc`er ellers ;)

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
et spørsmål angående dette, sendte mail til play-asia om det er Region koder på hardwaren.. Høres merkelig ut men man vet aldri.

Kan jeg bruke det nye trådløse headsettet på min pal 360 som er fra play-asia? Sendte dem en mail om dette men de viste ikke siden MS ikke har opplyst noe om det.

Samme gjelder Xbox Live Vision. Hadde vært fint og vite dette da det frister og spare noen kr ;)

7268616[/snapback]

Fikk svar på en mail fra Videogameplus.ca at de hadde solgt bøttevis med live vision cameraer til England uten problemer. I England har de også PAL.

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...