Kasu Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Etter litt posting rundt dette i "Hva vet vi om G80 og R600" tråden, fant jeg ut at det ble litt mye spamming i den tråden. Jeg, som sikkert dere andre også, er veldig spent på hvordan det går med kortene våre. Jeg sendte som nevnt i ovenfornevnte tråd en melding til databutikken om hvorfor skjermkortene enda ikke er sendt enda det står "Leveransklar". Fint hvis noen gidder å poste her om hvordan det står til med deres bestilling. Hva det står på orderebekreftelsen, hvor lenge det har stått o.s.v. *Wants 8800GTX* Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Det tok sin tid, men endelig er mitt 8800GTX på vei hjem til meg, jeg har nå fått sporingsnummer og data om sendeingen er registrert på posten *Glede seg* Må gjerne si i fra dere andre og Lenke til kommentar
glowpipe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 det tok nesten en uke før de sente musen jeg bestilte. er nok bare litt treige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå