BIG1 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei. Nå har jeg endelig fått ut meldinger, kontakter og stæsj fra min gamle N70 over til N73. Men som typisk symbian så vises jo ikke navna på de som sendte meldingene i innboksen, det står bare nummer. Finnes det noe program som kan fikse dette? Har jo 250 meldinger der nå med bare nummer, ser så rotete ut:( Ja, alle kontakter er lagt inn. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei.Nå har jeg endelig fått ut meldinger, kontakter og stæsj fra min gamle N70 over til N73. Men som typisk symbian så vises jo ikke navna på de som sendte meldingene i innboksen, det står bare nummer. Finnes det noe program som kan fikse dette? Har jo 250 meldinger der nå med bare nummer, ser så rotete ut:( Ja, alle kontakter er lagt inn. 7267912[/snapback] Ligger kontakter på Sim eller Telefon? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Kontakter ligger på telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå