MrBjoern Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Tenkte jeg skulle åpne noen porter i routeren her hjemme (http/ftp server og en port til shareaza) Nå har jeg satt opp statisk ip, og gjort alt klart til og åpne porten. Eneste er at jeg ikke har passordet, vel ingen her har det. Så jeg resatte routeren (trykke inn resetknappen til alt slutter og blinke), endelig tenker jeg, nå skal det bli fart på sakene her, trodde jeg. "Incorrect Password Please confirm your password and try again." Når jeg leser i manualen står det "By default there is no pasword" Noen idé til hva jeg kan gjøre? Må jeg resette routeren flere ganger? Routeren fikk vi av de vi får internett fra, de er de som instalerte den den gangen vi fikk internett her også (2 år siden nå tror jeg) Routeren er en SMC 7004 VBR Noen som kan hjelpe meg? Endret 12. november 2006 av mrbjoern Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ta og prøv passord: smcadmin Mener å huske at det kom som default etter at jeg tok en oppdatering. Ståle Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Tusen takk, det virka fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå