Gunfreak Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hva er deres hate unit både på kampanje kartet og på slagmarken. på salgmarken har jeg egentlig ikke støtt på noen unit jeg ikke har kunnet hamme opp med. hadde enrome problemer med generaler i begynnelsen. tok gjerne 200-300 mann å ta en general unit. På Kampanje kartet er det helt klart Inquisator, de er helt forjævlige. den som plaget meg hadde fill piety og jeg hadde ingen som kunnne drepe den Endret 12. november 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 har ikke hatt noen units jeg hater på slagmarken men er helt enig med deg at inquisatorene er plagsomme. "Drepte" 4 familiemedlemmer + 1 merchant og diplomant! :'( Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Inquisatorene er helt grusomme, kverker stort sett alle nyttige folk jeg har Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det verste jeg møter fortiden på slagmarken er dismounted chivalric knights og dismounted feudal knights. Jeg spiller som frankriket og bruker mye scots guard atm så sliter ikke sp mye. Men dersom jeg først havner i nærkamp er det mye 50/50 kill/death hos meg og fienden selv om jeg ofte vinner. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har en arme på 10 assasins klare for å ta herr inkvisitør På slagmarken er det definitivt katapulter jeg hater. De jævlene fyrte av ett skudd som TILFELDIGVIS drepte generalen min! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 den spanske marinen Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Haha jeg har også trent opp en god slump med assassins til å kverke han ekle mr inkvisitør! Lenke til kommentar
RuleCrule Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det er jo bare å være venn med paven, så trenger dere jo ikke å få besøk av mr inkvisitør Hater de der tyske ZWEI folkan. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hvordan skal jeg klare å bli bedre venn med paven? Gjør alltid det han sier. Nå tok f#¤% meg den j#¤%&¤ invkisitoren å drepte KONGEN, og en av hans unger, REALISTISK! Det hadde ALDRI skjedd, elendig bug :| I tillegg ble jeg invitert til crusade runden før, min andre prins ble invitert, og nå er han konge, sakligt at jeg sender han i døden. Har en assassin med nesten fullt med prikker(experience greiene) og har snaut 20% sjanse for å drepe inkvisitoren. aARTFRGRTHRTEHGRTGEWRT C#¤"T#" Endret 12. november 2006 av Crispin Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 "sender 6000 tropper mot Roma, paven skal DØ!" Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Uten tvil inkvisitørene. Har ødelagt to felttog, og brant min sirlig oppbygde arving. Nå sitter jeg igjen med en veik spjæling. Pope=poop. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Inkvistørene definitivt, jeg har ikke tall på hvor mange jeg har innenfor mine grenser uten mulighet for å få slått dem tilbake på grunn av sviktende økonomi. Ellers liker jeg heller ikke fiendtlige generaler siden det er vanskelig å slå armeer med mange generaler med auto-resolving. Tror jeg skal finne filen som lager disse inkvisitørene og slette dem... Jeg får ikke spilt på slagmarken på grunn av problemer... Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 har dere fighta mongolerne enda? fy faen så vanskelig å få slått de i kamp, de har så utrolig mye archere, både på hest og på fot. og hæren dems har bra experience også.. klarte såvidt å slå 1 av 4 av dems hærer med min beste korstoghær. Lenke til kommentar
RuleCrule Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Enig med Mildir. Hater de der mongolene. Heste archere er så j***** god!, de plukker jo ned alt jeg har. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Gjør som meg, ta over Roma sånn at når nye paven blir valgt og du ikke liker han, så kan du bare drepe han. Siden han er visst en general med 21 folk ca. Dukker opp rett ved siden av Roma. Sende et par folk så får man en ny pave : D Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 merchants som tar over bedriften til mine egne merchants er en skikkelig plage. Har merkelig nok ikke hatt noe trøbbel med inkvisitørene. Det var en som tok en titt gjennom alle mine områder men han fant ikke noe han mislikte og endte tilslutt opp utenfor oslo der han levde resten av sine dager i skogen sammen med cardinalen min. De hadde sikkert mye hyggelig å snakke om. Pirat skip som angriper og senker mine kjip er også jævlig irriterende. Siden jeg aldri legger vekt på flåter så blir de alltid senket. Spesielt når jeg skal frakte over guvernører til england (er danmark og har hele england og der trengs det fagdyktig personell) På slagmarken har jeg ikke møtt noe ekle greier enda, untatt de styrkene som forsvarer plaza'n i en borg. De gir seg og det tar jo evigheter å drepe 100 mann med mine 1000. Sykt. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dette her med inkvisitoren begynner å bli for dumt, han dreper ALT han kommer over, jeg har spilt ca 60runder, og kun en stakkars prest overlevde hans vrede. Spioner merchants konger, prinser, familie medlemmer og leiemordere, alt tar han livet av. Reagerer hvertfall på spioner og assassins, de er jo ikke akkurat KJENT RUNDT OM I LANDE FOR F¤WE#R"#¤XT"#T C#. Cardinalen min ble pave, så er på god fot med papal staten og paven seff, men neida, mr inkvisitor er forsatt i aksjon, umulig å ta livet av også. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har nå soilt 102 turns, og inkvisitørene har hittil drept én person hos meg, en merchant. Det jeg hater er hvor sykt gode missile troops kan være mot melee units. De slicer jo knights i fillebiter med de små speiderknivene sine. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har funnet en ny hat faktor, det er ikke en unit, men SQUALOR i byene. Hva i huleste er det? Ødelegger jo flere byer, og har fullt av super elite units men klarer ikke å få det på 100% så det er opptøyer hele tiden. Har store hærer utenfor byen også, uten at det hjelper, bygger happiness bygner så det griner etter. Hjelper ikke, kanskje verre en inkvisitoren, for han plager meg ikke så mye lenger. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Squalor er hvor "skittent" det er i byene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå