jackpotty Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei er litt usikker på om dette er riktig plass for dette men....prøver likevel Har en film på mobilen(sony ericsson K750i) som jeg gjerne skulle ha fått spilt av på pc'en. Problemet er at når jeg ahr lagt den inn så får jeg ikke spilt den av fordi det er et ugyldig format. Tror formatet er 3GP(?). Så jeg lurer da på hva jeg må gjøre, bruke en formatkonverterer? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) last ned en plugin eller vlc eller legg til en codec eller søk etter 3gp spiller i google elller osv... Endret 12. november 2006 av regga Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 VLC skal klare å spele dei av ja. Lenke til kommentar
jackpotty Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 lasta ned VLC og fikk avspilt filmen...men er det mulig og bytte format på en eller annen måte? Slik at jeg kan bruke filem i Windows Movie maker? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Prøv med Super. Lenke til kommentar
jackpotty Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 ja, prøvd emd super uten de helt store resultatene...noen fler tips Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Om du konverterer til WMV burde no Moviemaker klare å lese filene... Eller er det kvaliteten som er dårleg? Lenke til kommentar
jackpotty Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) er vel heller det at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal bruke super....kommer bare ERROR når jeg prøver på å konvertere Endret 12. november 2006 av jackpotty Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hmm. Om klippa har lyd, kan du prøve dette i staden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå