aspic Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hei, jeg kjøpte noe på en nettbutikk for ei uke siden eller noe sånt. Nå har jeg fått sånn lappe i posten om at pakken ligger på mitt lokale postkontor. Men nå vil jeg ikke ha pakken. Jeg vet jo jeg har angrefrist på opptil 30 dager. Hva skal jeg gjøre? Den må hentes innen 15. November btw.. Takker for svar... ps. (Visste ikke helt hvor jeg skulle putte denne..) Endret 12. november 2006 av aspic Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Da kan du vel gjøre to ting,den ene er og bare droppe og hente den,du vil da bli belastet porto.den andre er og gå på posten og si du ikke vil ha den og sende den tilbake,du vil sikkert bli belastet porto da og.du må jo også si fra til webshopen. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har du ikke angrefrist da? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Betale porto tilbake er det eneste du må tenker jeg. Spør Nettbutikken du kjøpte det. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei, jeg kjøpte noe på en nettbutikk for ei uke siden eller noe sånt. Nå har jeg fått sånn lappe i posten om at pakken ligger på mitt lokale postkontor. Men nå vil jeg ikke ha pakken. Jeg vet jo jeg har angrefrist på opptil 30 dager. Hva skal jeg gjøre? Den må hentes innen 15. November btw.. Takker for svar... ps. (Visste ikke helt hvor jeg skulle putte denne..) 7267775[/snapback] --------- Angrefristen er 14 dager,ikke 30.... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Oki, ja har sendt mail til nettbutikk om spørsmålet, men dem svarer jo ikke.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 For å slippe gebyr for uavhentet pakke, må du kontakte nettbutikken for returnummer. Du behøver ikke dra pakken hjem før du gjør dette, men du må løse ut pakken på postkontoret (evt. betale postoppkravbeløpet) og legge returnummer på/i pakken, fylle ut ny pakkelapp, betale returporto og sende tilbake. Du kan ikke bare la være å hente pakken, eller be Posten returnere den for deg. Da blir du belastet gebyr for uavhentet pakke. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Oki, ja har sendt mail til nettbutikk om spørsmålet, men dem svarer jo ikke.. 7267844[/snapback] Ring dem i morgen og snakk med dem, da svarer de. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 De svarte på mail og sa jeg bare skulle la varen ligge på posten, så ville den automatisk gå i retur... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg fikk en pakke i posten, men fant ut at jeg ikke hadde råd til det likevell. Gikk ned på posten og sa at jeg ikke skulle ha pakken likevell og at de kunne sende den tilbake til der den kom fra. Leverte fra meg følges slippen og det var det. Måtte ikke betale noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå