fotballkamera Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Når jeg starter opp pcen så kjører steam, msn å mange andre programmer..Det tar dermed lang tid å starte pcen... Hvor kan jeg krysse av hvilke programmer som skal starte under oppstart? Takk for svar Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Når jeg starter opp pcen så kjører steam, msn å mange andre programmer..Det tar dermed lang tid å starte pcen... Hvor kan jeg krysse av hvilke programmer som skal starte under oppstart?Takk for svar 7267770[/snapback] Kjør -> Skriv inn: msconfig så går du til oppstart. Lenke til kommentar
FransiS Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Eller last ned 30 dagers TuneUp program og gjør det og fikser mye annent som senker ned oppstartstiden. Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 takk takk;) tok det første tipset ettersom jeg ikke er sånn utrolig god på data;) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Feilpostet i "Hardware > Annet om hardware", flyttes til riktig forum Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det beste er alltid å bruke programmets egne innstillinger for dette. Se etter Startup, Start with Windows o.l. Noen programmer har en snarvei i Oppstarts-mappen i Start-menyen, som kan slettes. Man kan bruke msconfig som skrevet lengre oppe, eller f.eks. Windows Defender (som nå er ute av beta). Under Tools | Software Explorer kan man "skru av" eller rett og slett fjerne programmer (registeroppføringer) som startes ved innlogging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå