Gunder1 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 lastet ned en video av Stalker, men får ikke sett den får kun lyd. Har prøvd divx med nimo pack (når jeg åpner alpha playeren får jeg beskjed om at jeg ikke får åpnet filen på gjeldende plassering?) Quick time Virtual dub Mindows mediaplayer (XP m/sp1) Winamp har et par andre AVI "snutter" som jeg aldri har sett, bare "hørt" Kan noen hjelp`? Gunder Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Tror du må laste ned XviD codec'n. Forresten last ned noe som heter gspot. Det er et lite prog som finner ut av hvilken codec filmen bruker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Forresten Xvid kan du laste ned her Ellers kan du laste ned Gspot her Have a nice day :smile: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Lastet ned disse, men gspot sier at den ikke klarer å spille den av, tydeligvis er den korupt selv om jeg får frem lyden... "no suitable compressor found"? Gunder Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hmm da skjønner eg ingenting. Du kunne jo prøve å fixe filen med DivFiX som du finner på http://www.doom9.org eller http://www.doom9.net Men vær obs på at filen kan bli større en original dvs at om filen er 699mb og du fikser den med divfix så kan den bli 702mb eller no. litt synd hvis du har tenkt å brenne den på cd. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Slettet alt av divx progs. la inn divx 5 bundle Da funket det. Et spørsmål til siden du tydligvis er inne i dette: når jeg innst Nimo pack 5 er det det samme hvor jeg legger den? eller bør jeg legge den i "divx" katalogen? Takker for hjelpen ps: spillet/videoen var råbra. Gunder Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Ja det er ett fett kor du legger nimo pakken. Men lettere å finne frem under DivX hvis det skulle være noe. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 kanskje filen bare er ødelagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå