JumboJet84 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva synes dere om dame cupfinalen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Jeg synes damefotball er kjedelig, rett og slett Edit: Cupfinalen var heller ikke noe stas. Var som en dårlig herrekamp. Endret 20. november 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg synes damefotball er kjedelig, rett og slett Edit: Cupfinalen var heller ikke noe stas. Var som en dårlig herrekamp. 7323493[/snapback] Vitsen med å bumpe denne for å skrive piss? Klovn... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg synes damefotball er kjedelig, rett og slett Edit: Cupfinalen var heller ikke noe stas. Var som en dårlig herrekamp. 7323493[/snapback] Vitsen med å bumpe denne for å skrive piss? Klovn... 7324214[/snapback] Piss? Det er hans ærlige mening. Selv syns jeg kvinnefotball er tregt og kjedelig, skulle ønske det var mer spennende, men jeg er heller ærlig enn falsk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvis du synes at damefotball er tregt og kjedelig så lar du være å se på cupfinalen da. Her diskuterer vi faktisk Cupfinalen, og ikke om damefotball er gørr. Forøvrig stenges denne tråden da den begynner å bli ganske gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg