Gå til innhold

Kjøp av Gigabyte GA-965P-DQ6

sjarken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt kortet en god stund nå og har ikke noe spesielt negativt å komme med.

Kortet er lydløst og kjølig og klokker bra. Har en E6600 som kjører på (333x9) 3GHz.

Eneste er denne "crazy cool" løsningen. Kan bli i veien for større kjøleløsninger, så da må den evt. bare fjernes.

Et godt valg :thumbup:

Lenke til kommentar
Har hatt kortet en god stund nå og har ikke noe spesielt negativt å komme med.

Kortet er lydløst og kjølig og klokker bra. Har en E6600 som kjører på (333x9) 3GHz.

Eneste er denne "crazy cool" løsningen. Kan bli i veien for større kjøleløsninger, så da må den evt. bare fjernes.

Et godt valg :thumbup:

7267759[/snapback]

Har en kjøler fra Thermaltake som jeg tenkte å bruke. Den må festes skikkelig fast, tror den er 600 gr. tung

Lenke til kommentar
Hvis den er veldig tung og trenger en bakplate er det bare å fjerne den "crazy cool" saken og benytte seg av hele festemekanismen. Hvis den ikke er så tung kan man benytte seg av kun festehullene. Har hørt at f.eks Thermaltake Big Typhoon kan festes kun med festehullene.

7271985[/snapback]

Det er en Big Typhoon fra Thermaltake og den er tung, men meget god. Du bruker en 6600 cpu, tenkte å bruke den samme selv. Har 2 gig Corsair 6400 liggende. Tenkte å kjøpe et Gainward G-Force 8800 Gts også, skulle vel bli bra det, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Kikket litt på Asus sitt Striker Extreme 680i Nvidia chipsett, ser jo bra ut det. Noen som har erfaring med det hovedkortet.

7286994[/snapback]

Ettersom hva som sies i tester så er ihvertfall EVGA nForce 680i SLI et veldig godt valg, noe som er kjekt er at man kan klokke ram uavhengig av alt annet.

Vurderer dette kortet selv, men blir nok til at jeg kjøper Gigabyte DS4 isteden.

Lenke til kommentar

eg har dq6. funkar fint som faen med C2D E6600, OCZ DDR2-800 Platinum, MSI GF7900GTO og WD S-ATA HDD. har ikkje hatt anledning sjøl til å teste det fult ut, men alt eg har sett av testar seier dette er bra til det meste..

BTW, fy faen eg e trøtt i tryne, og katten din ligna på katten min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...