Akidon Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jente tatt for ran Wtf skal hun rabbat for at hun er ung og jente. Trodde loven var lik for alle jeg... Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Loven er lik for alle, men den er likere for de unge, pene, rike og vellykkede enn for noen andre. Sto så vidt jeg kan se ikke noe om at hun skulle ha rabatt, eneste jeg leser ut fra artikkelen, ut over det faktum at en ung jente er varetektsfenglest, er at BA vet hvilke overskrifter som 'selger'. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Mulig det.. Var samme artikkelen i bt. Men det høres ut som om hun holdt på å slippe unna fordi hun var ung og jente. Det var litt sånn stakkars lille jenten må da få slippe isolat tone i artikkelene... Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det med tonen i artikkelen kan du ha rett i, men så selger det jo også, jeg trykka i hvertfall på linken => litt mere inntekter til BA. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) er ikke uvanlig at unge/ferske lovbrytere dømmes mildere enn harbarka kriminelle. Hvis det man har gjort ikke er så veldig alvorlig, er det sjeldent man havner bak gitteret og nøkkelen kastes. Er man derimot inne for hundreogørtene gangen, blir det besøk på krokodillefarmen i kjelleren på politihuset EDIT: Har loven noensinne vært lik for alle? Tviler jeg på. F.eks ser man stadig at kongen med innavnl slipper unna råkjøring o.l. Endret 12. november 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Loven er ikke lik for alle, akkurat som alle ikke er like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå