Gå til innhold

Forrhånsbestille WoW:BC Collectors Edition

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sett at det er blitt en ofisiell realease dato på WoW:BC, og har dermed tenkt å forhåndsbestille collectors edition. Eneste problemet mitt er at jeg bare kan finne 1 nettsted i hardware sin prisguide, og google var ikke til mye hjelp (ja jeg er utolmodig).

Noen her som vet om et annet nettsted en Platekompaniet.no som det går ann å forhåndsbestille WoW:BC?

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desverre så var ikke spillpriser.no til stor hjelp. Eneste jeg fant var GameTronics.se som var 50 kr billigere, men hadde fåt 2/5 stjerner i vurdering. Da vil jeg heller betale 50 kr ekstra for at jeg får da fra en norsk butikk som jeg kan stole på.

Men et spørsmål som jeg gjerne skulle få besvart! Hvis jeg forhåndsbestiller det, blir det da sendt den datoen selve spillet slippes, eller 2 dager før så jeg har det i postkassa på release datoen ?

For hvis det tar 2-3 ekstra dager for å få spillet så tar jeg heller å kjøper det i et friminutt, selv om det da kommer til å koste meg en hundrelapp eksta :S

Endret av Nets
Lenke til kommentar

Hvis du bekymrer deg for å ikke få spillet akkurat på releasedatoen, (selv tror jeg mange av serverne vil gå ned den, eller de første dagene) så er det nok smartere å forhåndsbestille fra en vanlig butikk..... Jeg vet at en del Spaceworld butikker har mulighet for forhåndsbestilling :)

Lenke til kommentar
Desverre så var ikke spillpriser.no til stor hjelp. Eneste jeg fant var GameTronics.se som var 50 kr billigere, men hadde fåt 2/5 stjerner i vurdering. Da vil jeg heller betale 50 kr ekstra for at jeg får da fra en norsk butikk som jeg kan stole på.

Men et spørsmål som jeg gjerne skulle få besvart! Hvis jeg forhåndsbestiller det, blir det da sendt den datoen selve spillet slippes, eller 2 dager før så jeg har det i postkassa på release datoen ?

For hvis det tar 2-3 ekstra dager for å få spillet så tar jeg heller å kjøper det i et friminutt, selv om det da kommer til å koste meg en hundrelapp eksta :S

7273145[/snapback]

Varierer veldig fra butikk til butikk. Har selv aldri opplevd at spillet har kommet på release datoen, men kjener flere som har det.

Lenke til kommentar

Jeg har nå forhåndsbestilt vanlig fra http://absoluttspill.no. Desverre får jeg ikke lov å bruke 549kr av stipendet mitt på WoW :(.

Men er nok ganske sikker på at selve WoW sia vill ligge nede, jeg husker skuffelsen etter å ha kommet hjem fra byen kl 3 etter skolen for å game WoW. Etter utallige forsøk på å skrive inn info å klikke meg videre så klarte jeg det til slutt kl 2 på natta. Rett før de tok ned sia i 1 døgn for å fixe den :D som var ca kl 2.30 - 3.

Så min taktikk denne gangen er å ha oppgraderingsia oppe i nettleseren, og sette opera til å oppdatere den hvert 10-5 min. For da har jeg av erfaring "holdt" plassen min i køen. Har funka før så ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...