Gå til innhold

Tilbakemelding - Databutikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skjedde for en kamerat av meg også. Han ventet en ukes tid, men ingenting skjedde.

 

Endte med at han bestilte på nytt, fikk leveringsbekreftelse, og fikk tilsendt varene.

 

Den første ordren ble med andre ord ikke registert.

 

Om dette er tilfellet for deg også vet jeg ikke.

Kanskje sende en mail / ringe dem og sjekke? :smile:

Lenke til kommentar

Passer ikke dette bedre i en mail?

Altså, får du ikke beskjed tilbke kan du ja ha skrevet feil mailaddresse, så prøv om igjen. Tipper du ikke har prøvd det noe særlig. [email protected] fungerer kanskje, test ut noen og let litt på sida. Idioti som dette fører sjelden langt. Hvis du først er bestemt på å være slik så iallefall opplyss dem/OSS om hva mailen handlet om slik at de kan finne den.

 

Er det veldig viktig så ringer du selvsagt. Det er ikke uvanlig at emails blir lagt til sides og kanskje glemt. Mailer du dem og minder dem på det får du kanskje en hyggeligere tilbakemelding og en forklaring

Lenke til kommentar

Quote:


Blib skrev (2002-11-12 18:14):

Passer ikke dette bedre i en mail?

Altså, får du ikke beskjed tilbke kan du ja ha skrevet feil mailaddresse, så prøv om igjen. Tipper du ikke har prøvd det noe særlig. [email protected] fungerer kanskje, test ut noen og let litt på sida. Idioti som dette fører sjelden langt. Hvis du først er bestemt på å være slik så iallefall opplyss dem/OSS om hva mailen handlet om slik at de kan finne den.


Er det veldig viktig så ringer du selvsagt. Det er ikke uvanlig at emails blir lagt til sides og kanskje glemt. Mailer du dem og minder dem på det får du kanskje en hyggeligere tilbakemelding og en forklaring


 

Det var da voldsomt da! Jeg lurte ganske enkelt på om det var databutikkens praksis å ikke gi ordrebekreftelse når man bestiller varer. Jeg har ikke sendt en mail til databutikken. Jeg lurte på om jeg hadde tastet MIN e-post adresse feil når jeg bestillte. Tror du misforstod posten min. Ingen sure miner? :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Din bestilling sendes da til oss for videre bearbeidelse. Innen 24 timer fra bestillingstidspunkt sender vi en kopia av ordrebekreftelsen. Lagre denne bekreftelsen på en slik måte at det ikkee kan gå tapt da den inneholder opplysninger du trenger for å be om informasjon om din bestilling.


 

Fremdeles ikke 24 timer siden jeg bestillte :smile:. Det forklarer saken. Jeg er vannt med å få ordrebekreftelse med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...