Thlom Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg bestillte nylig en del varer fra Databutikken.com, men kan ikke se å ha fått noen bekreftelse på dette. Er det slik databutikken gjør det eller er det bare jeg som tastet inn feil e-post adresse? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Dette skjedde for en kamerat av meg også. Han ventet en ukes tid, men ingenting skjedde. Endte med at han bestilte på nytt, fikk leveringsbekreftelse, og fikk tilsendt varene. Den første ordren ble med andre ord ikke registert. Om dette er tilfellet for deg også vet jeg ikke. Kanskje sende en mail / ringe dem og sjekke? :smile: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Passer ikke dette bedre i en mail? Altså, får du ikke beskjed tilbke kan du ja ha skrevet feil mailaddresse, så prøv om igjen. Tipper du ikke har prøvd det noe særlig. [email protected] fungerer kanskje, test ut noen og let litt på sida. Idioti som dette fører sjelden langt. Hvis du først er bestemt på å være slik så iallefall opplyss dem/OSS om hva mailen handlet om slik at de kan finne den. Er det veldig viktig så ringer du selvsagt. Det er ikke uvanlig at emails blir lagt til sides og kanskje glemt. Mailer du dem og minder dem på det får du kanskje en hyggeligere tilbakemelding og en forklaring Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Blib skrev (2002-11-12 18:14):Passer ikke dette bedre i en mail?Altså, får du ikke beskjed tilbke kan du ja ha skrevet feil mailaddresse, så prøv om igjen. Tipper du ikke har prøvd det noe særlig. [email protected] fungerer kanskje, test ut noen og let litt på sida. Idioti som dette fører sjelden langt. Hvis du først er bestemt på å være slik så iallefall opplyss dem/OSS om hva mailen handlet om slik at de kan finne den.Er det veldig viktig så ringer du selvsagt. Det er ikke uvanlig at emails blir lagt til sides og kanskje glemt. Mailer du dem og minder dem på det får du kanskje en hyggeligere tilbakemelding og en forklaring Det var da voldsomt da! Jeg lurte ganske enkelt på om det var databutikkens praksis å ikke gi ordrebekreftelse når man bestiller varer. Jeg har ikke sendt en mail til databutikken. Jeg lurte på om jeg hadde tastet MIN e-post adresse feil når jeg bestillte. Tror du misforstod posten min. Ingen sure miner? :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Din bestilling sendes da til oss for videre bearbeidelse. Innen 24 timer fra bestillingstidspunkt sender vi en kopia av ordrebekreftelsen. Lagre denne bekreftelsen på en slik måte at det ikkee kan gå tapt da den inneholder opplysninger du trenger for å be om informasjon om din bestilling. Fremdeles ikke 24 timer siden jeg bestillte :smile:. Det forklarer saken. Jeg er vannt med å få ordrebekreftelse med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå