-zippo- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Dette bilde er i fra forige vinter. 20 minus Så kledde meg godt Er ikke vanlig å se så mye røyk i fra den fabrikken, kulden setter sine spor. Jeg har måttet photoshopet litt på bilde, ville ha likt og fått bort mer av det skinne i fra lyset, men er nybegynner i photoshop, så må ha en leksjon på det. Så hvis noen kan si vilket verktøy som passer til slike oppgaver hadde det vært fint. Endret 12. november 2006 av -zippo- Lenke til kommentar
synsing Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Utrolig spennende stemning på bildet. Som du sier er lykta litt i skarpeste laget (og ringen rundt) men synes ikke det ødelegger så alt for mye egentlig Lenke til kommentar
-zippo- Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Takk firstperson Ville gjerne ha likt mer respons... Lenke til kommentar
licnep Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dette bilde er i fra forige vinter. 20 minus Så kledde meg godt Er ikke vanlig å se så mye røyk i fra den fabrikken, kulden setter sine spor. Jeg har måttet photoshopet litt på bilde, ville ha likt og fått bort mer av det skinne i fra lyset, men er nybegynner i photoshop, så må ha en leksjon på det. Så hvis noen kan si vilket verktøy som passer til slike oppgaver hadde det vært fint. 7267139[/snapback] Stilig motiv. Bra effekt med den røyken. Minner om slike skyer som ligner dyr : . Synes denne lignet litt på en katt . Kan sikkert lage ett spennende utsnitt. Syns selv psp (enhance osv) herper bildene altfor mye. Bruk av psp blir vel en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Steinkjer.? Stilig bilde ja, om det er fra steinkjer så er det vel der de nå har satt opp en blå lyskaster i røyken for å gi en kjempekul effekt... Har noen bilder av røyken med blått lys men var ikke heldig med været... Lenke til kommentar
-zippo- Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Hei Er i fra Namsos Tok bilde i ved starten på ny brua. Sleng gjerne opp de bildene du snakker om Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Namsos altså, lignet veldig på det på steinkjer nemmelig... På ingen måte noe bra bilde, sitter på mobillinje, så blir komprimert versjon... 4sek - F3.5 - ISO200 Lenke til kommentar
-zippo- Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Så kult! Er aldri innom Steinskjer, så har ikke sett det Greit bilde det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå