Nickname Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Heisann. Jeg spiller demoen av dette spillet og syntes det er drit fett. Men det klikker alltid når jeg spiller det. Enten så går USB tingene bort ( musa og isdn greia) ellers så klikker bare hele spillet. Noen andre som opplever dette? Eller er det bare data'n min som ikke funker helt bra? :?: Lenke til kommentar
In©ubus Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Fungerer glimrende hos meg. Har også testet med flere andre, og det klikker aldri hos dem heller.. Så da kan det vel bare være... Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Det fungerer helt knall her også. Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Jupp, alt funker her også.. Nå bruker jeg ikke USB portene da... Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Kan du spille singleplayer i demoen? med bots altså? har sett screenshots, og de ser fete ut!! gleder meg stort til spillet kommer... mvh Jo Vaagan Lenke til kommentar
Jon Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Funker fint hos meg, med USB mus (og ratt/pedaler og kamera). Har ikke opplevd noen problemer til tross for at jeg har spilt det MYE! Jon Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 jovaa: Nei, du kan bare spille online med andre mennesker. Lenke til kommentar
Demitro Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Funke heilt fint her og, men eg håper dei fikser masse på det før det slippes ut spes grafikken, eg vett at det berre er ein beta versjon men det er jo ikkje alltid lika kett å stola på dessa sløve kaffidrikande IT folka :wink: Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Koffein er drivkraften til mange gode spilldesignere. Man blir ikke sløve av slikt, bare hyper. :wink: Sant nok, spillet trenger litt mere jobb, men flamekasteren er enormt bra da. Bare det gjør alt mye morsommere. fH Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Quote: On 2001-09-27 18:37, Jon skrev:Har ikke opplevd noen problemer til tross for at jeg har spilt det MYE!Jon Har hatt noen småproblemer (kræsjer av og til) Men spillet er jo dritfett!! Hvor pleier folket å spille forresten? Er selv ofte på [sTENSTAD]nor bulldog (aka superkraut :wink: Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Spiller mest på Stenstad, hvis det er ledig. Spillet fungerer glimrende med unntak av at jeg noen ganger sitter fast i folk jeg gjenoppliver - gjerne da midt i en større skuddveksling så klart... Synes objektivt sett ikke spillet er så veldig imponerende - men det er jo bare helt vanvittig morsomt å spille! MVH Espen aka "[N]Pitbull" (axis medic) Lenke til kommentar
magfa Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 dritt fett spill. opplever dessverre heng på 5-20 sec. av og til. jevlig ireterende det "spektetor" greiene, trykker man feil så kommer man nesten ikke ut jo. bug? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 fullversion ute av dette spillet eller noen offisiel demo? følger ikke så mye med på det siden jeg spiller mest CS. har bare sett at http://www.clanbase.com har fått en egen ladder for Wolfenstein klaner. har jo hørt om mange som har spillt kamper på test1 mappet, men er ikke sikker på om full version er ute. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Det var en offisiell test demo som ble lansert for omkring halvannen måned siden. I forigårs ble det forøvrig lansert en ny versjon av denne testen, med en rekke oppdateringer på listen. Du finner en oversikt over det meste om denne på Blue's News. Gleder meg stort til dette spillet kommer i hyllene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå