Barcarolle Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Jeg har tenkt å laste ned en driver igjen, for faktisk 5. gang. Hver eneste gang jeg har lastet ned driveren har pcen fått blå skjerm og skrudd seg av, det er altså problemet mitt. Har kjørt systemgjennoppretting, men eneste utvei har vært å reinstallere windows. (formatere, ville jeg kalt det, men formatering er visst noe annet). Men det virkelige problemet er at pcen går så pokkers tregt uten denne driveren. Så har jeg fa ett utrolig dilemma, installere driveren med fare for å få en pc som plutselig skrur seg av, eller en treg. Og hvis jeg eventuelt laster ned driveren igjen vil jeg være helt sikker på at det funker, er litt pinlig å ringe inn til windows for tredje gang, for å aktivere. Brukte nemlig opp koden. Jeg har nvidia brikkesett eller no sånt, hørt at en feilinstallering av drivere, er litt problematis med nvidia. Jeg vil helst ikke bruke noe programvare fra internett, da pcen er ny og relativt dyr. Men må man så må man. Er ikke sånn veldig datakyndig, men ikke helt grønnskolling heller. Men jeg liker ikke å benytte meg av programmer jeg laster ned fra internett. Har hatt en del dårlige erfaringer med dette. Endret 21. februar 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvilken driver og hovedkort er det snakk om? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Asus Crosshair nforce Sli 590 Amd. eller noe i den duren. Hvilken driver det er som skaper prob. er jeg ikke sikker på, men mistenker SMBus driveren. Det er hvertfall en av de under. SMBus Driver (v4.52) "WHQL" WinXP IDE SataRAID Driver (v6.67) "WHQL" WinXP IDE SataIDE Driver (v6.67) "WHQL" WinXP RAIDTOOL Application (v6.73) Manualen sier at jeg skal avinstallere tidligere versjoner av alle drivere (det er en pakke med flere). Skal jeg bare gå inn på enhetsbehandling og fjerne, og kontrollpanel>fjerne prog. Eller er det noe mer å gjøre. Endret 12. november 2006 av Jensemann4 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kapring av andres tråder medfører i verste fall utestengelser. Start egne tråder hvis dere har egne spørsmål, ikke overta andres tråder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå