maZe-- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Heisann. Jeg ønsker respons til den nye firmasiden min. Jeg ville ha en åpen side som var luftig og fin. Jeg synes selv at jeg har fullført dette ganske bra. Jeg vil også ha respons fra et annet designøye Obligation Media Takk for all respons Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 den er luftig og fin som du sa, men det er vanskelig å se hva som firmaet driver med. Først trodde jeg dere drev med en avis eller noe sånt i ålesund siden det står midt på den første siden. du burde heller legge ut et bilde/design som beskriver firmaet ditt ikke en annen sitt. Men ellers så var den veldig fin Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Bildet i topp var alt for tydelig, prøv å gjøre det lysere, som et slags vannmerke. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Sansynligvis verdens råeste reisebyråside! Headeren var utrolig kul, fikk inntrykk av noen sjøanemoner under et blått hav i Hellas, mens en figur av en hvit mann svømmer forbi. Så leser jeg teksten. Det var ingen ting i hverken logo, heaader eller overskrift som fortalte hva slags site jeg besøkte. Derfor var det bare mine referanser til blått hav, sjøanemoner og hvite menn som fortalte meg hvor jeg hadde kommet. Hadde jeg bevisst søkt etter en webdesigner hadde jeg stoppet opp på denne siden fordi den hadde en ufattelig bra logo. Men hadde jeg surfa villt, og ikke forventa en firmaside som denne, hadde jeg ikke stoppet. Jeg er litt usikker, men jeg tror det virker litt "billig" å ha underline på linker og gradient som hovedfigur i designet. Underline er ikke uvanlig, men det virker som om denne siden kunne gjort noe mer spesielt, noe mer unikt. At den nevnte gradienten er den viktigste designendringen gjennom siden er på mange måter ikke "imponerende", men gjør også at man bruker opp muligheten til å benytte blåfarger gjennom resten av designet. Føler at en gradient går gjennom et spekter av farger som gjør at det uansett vil skjære mot andre (like) farger. Dette skal selge deg, bruk "anemonene" mer aktivt, legg til en farge eller to, vurder avstanden melllom den minste overskriften og teksten under, og aldri i verden finn på å bytte ut logoen Lenke til kommentar
jaymzfan Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Et lite tips: Ikke kall headeren din for banner.jpg. Filtrene i min Adblock Plus (Firefox) er satt opp til å blokke slike filnavn, og jeg vil tro at banner.jpg må være et av de elementene som blir blocket oftest? Jeg ante ikke hva Gilbert snakket om når han nevnte den nydelige logoen Kall den rett og slett header.jpg eller logo.jpg Lenke til kommentar
maZe-- Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 jaymzfan. det kan jeg endre på. jeg skal endre banner også. og fikse språket etc.. Lenke til kommentar
Flums Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Banneren tok alt for lang tid å laste mener jeg, og jeg sitter på 10mbit SHDSL linje. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gradienten kan du gi en litt mer flytende overgang. Også burde du se om koden din, menyen din er blant annet feil satt opp, skal være en liste med linker. Lenke til kommentar
maZe-- Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Gradienten kan du gi en litt mer flytende overgang. Også burde du se om koden din, menyen din er blant annet feil satt opp, skal være en liste med linker. Liste med linker, vet du hvilken liste ? For å få den bortover sidelengs liksom? Jeg tror jeg vet hvordan jeg skal gjøre det. Men jeg er ikke sikker. Takk for svar. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Lister fungerer slik: <li>-elementer er by default block-elementer, noe som gjør at de krever ny linje. Hvis du gjør <li>-elementene i listen din om til inline-elementer, kan de ligge horisontalt. Se her for eksempler: http://css.maxdesign.com.au/listamatic/ Edit: omformulering Endret 15. november 2006 av Jonas Drange Lenke til kommentar
maZe-- Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Takk Jonas Skal fikse på siden min nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå