try666 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har et asus a8n se hovedkort trenger nye drivere har chipstet og bios drivere men mangler den pakka med ide drivere og sånt har hørt at man ikke må bruke nvidia drivere for da får man blåsjerm og det får jeg. Lurer på en plass man kan laste ned seriøse drivere Lenke til kommentar
Mit Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 eeh.. det første stedet man leter etter drivere til hk'et er vel på sidene til produsenten? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har et asus a8n se hovedkort trenger nye drivere har chipstet og bios drivereBIOS er ikke en driver men mangler den pakka med ide drivere og sånt har hørt at man ikke må bruke nvidia drivere for da får man blåsjerm og det får jeg.Så hvorfor vil du ha nVidia-driveren hvis du vet den gir blåskjermer?Lurer på en plass man kan laste ned seriøse drivereDet JEG lurer på er hvorfor tror du det finnes noe annet enn særiøse drivere? Tror aldri jeg har sett en driver i klovnedrakt. Lenke til kommentar
try666 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Hehe Nei jeg vet at bios ikke er en driver for jeg lasta ned bios flash Jeg vil ikke ha nvidia det er derfor jeg spør om det fintes noe annet Lenke til kommentar
Mit Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Asus har laget hovedkortet asus har driverne og det er også slike seriøse drivere. Jeg skulle gjerne ha finne link til deg men har litt andre ting og finne på nå så beklager. det er uansett ikke værre enn og gå inn på sidene dis og søke/lete. Endret 12. november 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
try666 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Asus har lagt hovedkortet asus har driverne og det er også slike seriøse drivere. Jeg skulle gjerne ha finne link til deg men har litt andre ting og finne på nå så beklager. det er uansett ikke værre enn og gå inn på sidene dis og søke/lete. 7266974[/snapback] Finner bare bios og audio og chipset der Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva mer trenger du? Finnes ikke mer på hovedkortet. Lenke til kommentar
try666 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Hva mer trenger du? Finnes ikke mer på hovedkortet. 7267032[/snapback] Når man innstalerer xp på nytt må man instalere noe mere ide drivere og noe nettverk og noe sånt Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 My computer-manage-devicemanager-oppdatere drivere er ett allternativ Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har et asus a8n se hovedkort trenger nye drivere har chipstet og bios drivere men mangler den pakka med ide drivere og sånt har hørt at man ikke må bruke nvidia drivere for da får man blåsjerm og det får jeg. Lurer på en plass man kan laste ned seriøse drivere 7266916[/snapback] Det er ingenting galt med Nvidia sine drivere. At du får blåskjerm har neppe noe med driveren å gjøre. Du har samme chipsett som jeg har på mitt Abit KN8-SLI. Jeg bruker denne driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå