Gå til innhold

tenkte eg skulle kjøpe meg speedbåt!forslag?


Anbefalte innlegg

Jeg har to Winrace.. Konge båter det.. Deilige leketøy. Har en 12foter med 9.9hk yamaha som går i 26 knop, og en 12foter med 30hk yamaha som går i 53 knop..

 

Men det jeg ikke liker med de er at de er litt for ustabile.. Du BØR bruke de der det er helt stille, hvis ikke går det rett til helvete.. Knuste bauen på min i en bølge.. Skummelt!

 

Men Shakespeare Mini Clubman er veldig gode å kjøre.. De er litt tunge, men går utrolig bra i hard sjø.. God plass er det også i dem.. Lekre designer også..

 

Prisen ligger vel fra 10 000,- til 30 000,- med/uten motor..

7666238[/snapback]

Da er det vel winrace 13 du mener tenker jeg......... for winrace 12 er det veldig få av og prisen uten motor er ca 25000

7666710[/snapback]

Er serieprodusert Winrace som kostet 12000,- ny uten komponenter og interiør.. Altså bare skallet..

 

Og jo, det er Winrace 12.

7671430[/snapback]

Er det denna:

post-93460-1168267749_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pappa har bygget en speedbåt.. den er er to meter lang og drar en en båt med 60 hester glatt med en 15 hester.. noe reprajson må til, men det fikser pappa.. send pm hvis intirisserert.. har kjørt.. ekstremt morsom..

 

http://www.glen-l.com/picboards/picboard7/pic413a.html

 

ser slikt ut.. bare i hvit..

 

 

ganske grei pris..

7671473[/snapback]

 

ser jo nesten sånn ut`! :D490h4rd.jpg

Lenke til kommentar
pappa har bygget en speedbåt.. den er er to meter lang og drar en en båt med 60 hester glatt med en 15 hester.. noe reprajson må til, men det fikser pappa.. send pm hvis intirisserert.. har kjørt.. ekstremt morsom..

 

http://www.glen-l.com/picboards/picboard7/pic413a.html

 

ser slikt ut.. bare i hvit..

 

 

ganske grei pris..

7671473[/snapback]

 

Ser nesten sånn ut`! :D490h4rd.jpg

Lenke til kommentar

Glem det som står under, leste feil i topic, så ikke at det var speedbåt du skulle ha :)

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jeg hadde en Bever400 for noen år tilbake, den er veldig ustødig når man ligger stille men utrolig moro å kjøre, forelska meg vel egentlig i denne båten, fordi det var den jeg lærte å kjøre båt i. jeg fikk aldri noe motor på den da, hadde en 9.9->15 yamaha og båten gjorde vel ~20knop.

første året kjørte jeg den med en gammel evinrude(?) 20hk, sugde bensin og gikk dårlig, hadde vært moro å teste den båten med en nyere 30HK, tenker jeg aldri hadde gått i land igjen :)

Endret av Sink
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...