Gå til innhold

tenkte eg skulle kjøpe meg speedbåt!forslag?


Anbefalte innlegg

nå har eg lysst å kjøpe meg ein speedbåt,enten en som må pusses opp eller en i god stand..! så har dere noen forslag?

 

eneste krav til båten er: må gå bra på vannet..altså trenger ikke meir enn 30-40 hk for å klare bra fart :D

 

-må vere lett å kjøre/lett å leke med :p

 

-ikke meir enn 16 fot

 

-prisen må ikke vere alt for stiv :)

 

mvh cato :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå har eg lysst å kjøpe meg ein speedbåt,enten en som må pusses opp eller en i god stand..! så har dere noen forslag?

 

eneste  krav til båten er: må gå bra på vannet..altså trenger ikke  meir enn 30-40 hk for å klare bra fart :D

 

-må vere lett å kjøre/lett å leke med :p

 

-ikke meir enn 16 fot

 

-prisen må ikke vere alt for stiv :)

 

mvh cato :D

7266668[/snapback]

 

jeg synes du skal gå for en cyber/hurrycane, en fantastisk sjø båt, den svinger utrolig bra, har ikke vært oppi noe bedre, den er litt trang nede men det går fint med 2 personer, den flyr med 30 hk og den er veldig tøff . eller du kan kjøpe en spider 390 denne ser nesten enda tøffere synes jeg, den er litt større , mer plass nede(kan være 3 personer i den) og går bra med 30 hk og:D

Lenke til kommentar
nå har eg lysst å kjøpe meg ein speedbåt,enten en som må pusses opp eller en i god stand..! så har dere noen forslag?

 

eneste  krav til båten er: må gå bra på vannet..altså trenger ikke  meir enn 30-40 hk for å klare bra fart :D

 

-må vere lett å kjøre/lett å leke med :p

 

-ikke meir enn 16 fot

 

-prisen må ikke vere alt for stiv :)

 

mvh cato :D

7266668[/snapback]

 

jeg synes du skal gå for en cyber/hurrycane, en fantastisk sjø båt, den svinger utrolig bra, har ikke vært oppi noe bedre, den er litt trang nede men det går fint med 2 personer, den flyr med 30 hk og den er veldig tøff . eller du kan kjøpe en spider 390 denne ser nesten enda tøffere synes jeg, den er litt større , mer plass nede(kan være 3 personer i den) og går bra med 30 hk og:D

7266832[/snapback]

hmm ja en kamerat av meg har hurricane 370!! syk båt! går an til å sladde med den visst en svinger fort nok :D

 

men ka ligger prisen på disse båtene? og hvor mye er verdt å betale for en grei speedbåt?

Lenke til kommentar
nå har eg lysst å kjøpe meg ein speedbåt,enten en som må pusses opp eller en i god stand..! så har dere noen forslag?

 

eneste  krav til båten er: må gå bra på vannet..altså trenger ikke  meir enn 30-40 hk for å klare bra fart :D

 

-må vere lett å kjøre/lett å leke med :p

 

-ikke meir enn 16 fot

 

-prisen må ikke vere alt for stiv :)

 

mvh cato :D

7266668[/snapback]

 

jeg synes du skal gå for en cyber/hurrycane, en fantastisk sjø båt, den svinger utrolig bra, har ikke vært oppi noe bedre, den er litt trang nede men det går fint med 2 personer, den flyr med 30 hk og den er veldig tøff . eller du kan kjøpe en spider 390 denne ser nesten enda tøffere synes jeg, den er litt større , mer plass nede(kan være 3 personer i den) og går bra med 30 hk og:D

7266832[/snapback]

hmm ja en kamerat av meg har hurricane 370!! syk båt! går an til å sladde med den visst en svinger fort nok :D

 

men ka ligger prisen på disse båtene? og hvor mye er verdt å betale for en grei speedbåt?

7266879[/snapback]

 

 

en brukt hurrycane kan du få for 10000 og oppover, kansje billigere. cyber 370 blir nokk litt dyrere, der nermer du deg 30000. en spider 390 som jeg har koster 28000 ny , men det ligger en innpå baatnett med 15 hk til 28000.

Lenke til kommentar

Spider 390 er vedldig treige opp i plan med 15 hk da....... har ikke sett med 30..... også er det litt synd at man akuratt ikke får plass til baksete i den da....... har en ukjent type speedbåt som e kjøpte for 7000 og holder på å pusse opp nå.... hadde 15 hk på den i sommer men siden jeg nå blir 16 kjøpte jeg en 30 hk suzuki til den.... håper på mellom 35 og 40 knop vis jeg er heldig......

Lenke til kommentar

:D

Spider 390 er vedldig treige opp i plan med 15 hk da....... har ikke sett med 30..... også er det litt synd at man akuratt ikke får plass til baksete i den da....... har en ukjent type speedbåt som e kjøpte for 7000 og holder på å pusse opp nå.... hadde 15 hk på den i sommer men siden jeg nå blir 16 kjøpte jeg en 30 hk suzuki til den.... håper på mellom 35 og 40 knop vis jeg er heldig......

7290797[/snapback]

 

 

 

ja spider er treige i plan med 15, men jeg skal ha 30 på den, den flytter seg da, men den er er tøff da, men litt enig med den at det er litt kjipt at du akurart ikke plass til en benk bak,en det er stor plass i den da:D

Lenke til kommentar

Har veldig sansen for Shakespeare mini Clubman jeg.. De går bra i litt høyere sjø, noe Cyber ikke gjør. Prisen ligger på det samme som Cyber.. Men er 5 seter da :) Bør vel ha en 40 hk syns jeg, men går med mindre og. Den er 12,6 fot og kan brukes med motorer fra 10-50 hk.

 

Ville tenkt litt på omgivelsene du skal ha båten i.. Om det er langt ute med havet og det blåser en del så ville neppe Cyber 370 vært et godt alternativ.. Feks..

Endret av mX_D
Lenke til kommentar
nå har eg lysst å kjøpe meg ein speedbåt,enten en som må pusses opp eller en i god stand..! så har dere noen forslag?

 

eneste  krav til båten er: må gå bra på vannet..altså trenger ikke  meir enn 30-40 hk for å klare bra fart :D

 

-må vere lett å kjøre/lett å leke med :p

 

-ikke meir enn 16 fot

 

-prisen må ikke vere alt for stiv :)

 

mvh cato :D

7266668[/snapback]

 

Har du tenkt på Bella Arrow? Fine båter, finner de til en ganske grei pris rundt om på nettet. ;) Lag deg bruker på båtportalen, og ta en titt på bellaen i denne tråden: Link Selges for 5000, noe som er veldig billig! :thumbup:

Lenke til kommentar
nå har eg lysst å kjøpe meg ein speedbåt,enten en som må pusses opp eller en i god stand..! så har dere noen forslag?

 

eneste  krav til båten er: må gå bra på vannet..altså trenger ikke  meir enn 30-40 hk for å klare bra fart :D

 

-må vere lett å kjøre/lett å leke med :p

 

-ikke meir enn 16 fot

 

-prisen må ikke vere alt for stiv :)

 

mvh cato :D

7266668[/snapback]

 

Jeg ville også gått for en shakespeare miniclubman!! jeg har nettopp kjøpt en selv og den går enormt bra både på flatt vann og i høy sjø! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Winrace 13 mener du vel kanskje da eller mente du den på bildet?:

 

Må bare få sagt det for alle noobs winrace 13 er race båten winrace 12 er denna! ser så mange feil om det....

7659664[/snapback]

 

Han sa vel ingen ting om at han skulle kjøre race`? :hrm:

båten jeg bygger er en mk9 halvfabrikat!

 

uansett, han ville ha en rask speed båt, winrace 21 er rask den"! :love:

Lenke til kommentar
Jeg ville også gått for en shakespeare miniclubman!! jeg har nettopp kjøpt en selv og den går enormt bra både på flatt vann og i høy sjø! :thumbup:

7337224[/snapback]

Han sier jo han vil ha en båt som er lett og leke med, shakespeare er jo en tung båt som må ha nokså stor motor for å oppnå stort fart.

Lenke til kommentar

Jeg har to Winrace.. Konge båter det.. Deilige leketøy. Har en 12foter med 9.9hk yamaha som går i 26 knop, og en 12foter med 30hk yamaha som går i 53 knop..

 

Men det jeg ikke liker med de er at de er litt for ustabile.. Du BØR bruke de der det er helt stille, hvis ikke går det rett til helvete.. Knuste bauen på min i en bølge.. Skummelt!

 

Men Shakespeare Mini Clubman er veldig gode å kjøre.. De er litt tunge, men går utrolig bra i hard sjø.. God plass er det også i dem.. Lekre designer også..

 

Prisen ligger vel fra 10 000,- til 30 000,- med/uten motor..

Lenke til kommentar
Jeg har to Winrace.. Konge båter det.. Deilige leketøy. Har en 12foter med 9.9hk yamaha som går i 26 knop, og en 12foter med 30hk yamaha som går i 53 knop..

 

Men det jeg ikke liker med de er at de er litt for ustabile.. Du BØR bruke de der det er helt stille, hvis ikke går det rett til helvete.. Knuste bauen på min i en bølge.. Skummelt!

 

Men Shakespeare Mini Clubman er veldig gode å kjøre.. De er litt tunge, men går utrolig bra i hard sjø.. God plass er det også i dem.. Lekre designer også..

 

Prisen ligger vel fra 10 000,- til 30 000,- med/uten motor..

7666238[/snapback]

Da er det vel winrace 13 du mener tenker jeg......... for winrace 12 er det veldig få av og prisen uten motor er ca 25000

Lenke til kommentar
Winrace 13 mener du vel kanskje da eller mente du den på bildet?:

 

Må bare få sagt det for alle noobs winrace 13 er race båten winrace 12 er denna! ser så mange feil om det....

7659664[/snapback]

 

Han sa vel ingen ting om at han skulle kjøre race`? :hrm:

båten jeg bygger er en mk9 halvfabrikat!

 

uansett, han ville ha en rask speed båt, winrace 21 er rask den"! :love:

7663307[/snapback]

Nei mente ikke det heller men jeg ville jo anbefalt 12ern da.... da denne er mye lunere og du har plass til flere.... bakdelen er vel at den koster mye mer en 13 da.......

Lenke til kommentar
Jeg har to Winrace.. Konge båter det.. Deilige leketøy. Har en 12foter med 9.9hk yamaha som går i 26 knop, og en 12foter med 30hk yamaha som går i 53 knop..

 

Men det jeg ikke liker med de er at de er litt for ustabile.. Du BØR bruke de der det er helt stille, hvis ikke går det rett til helvete.. Knuste bauen på min i en bølge.. Skummelt!

 

Men Shakespeare Mini Clubman er veldig gode å kjøre.. De er litt tunge, men går utrolig bra i hard sjø.. God plass er det også i dem.. Lekre designer også..

 

Prisen ligger vel fra 10 000,- til 30 000,- med/uten motor..

7666238[/snapback]

Da er det vel winrace 13 du mener tenker jeg......... for winrace 12 er det veldig få av og prisen uten motor er ca 25000

7666710[/snapback]

Er serieprodusert Winrace som kostet 12000,- ny uten komponenter og interiør.. Altså bare skallet..

 

Og jo, det er Winrace 12.

Endret av mX_D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...