The Ghost Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Siden 9/11 så er det jo ikke lov til å låse koferten sin når man reiser med fly ... Hvor sikert er det da å ha med data utstyr verdt 6000,- ? Sikkert liten, men er det noen måte å få tatt det med seg på en sikker måte ? Takker Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Er det ikke lov til å låse koffertene heller nå?! Når skal man forby å reise med fly? Buss (helst) og tog ftw... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det er nok helt sikkert trygt. Og hva mener du med å låse kofferten? Alle har vel kodelås el. på koffertene sine? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Etter 9/11 så kan man ikke låse koferten sinn når man skla ut og inn av USA, vet om folk som har blitt fra stjelt ting for flere tusen kroner og det har ike jeg rådt til for å si det sånn, så er det noen som vet om en siker måte å få med seg ting på utenom at det koster deg shorta ..... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Da bærer man dyrt datautstyr med seg ombord. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Da bærer man dyrt datautstyr med seg ombord. 7270627[/snapback] Vel det er ikke lat man har lov å ha med seg som håndbagasje heller da Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er det noe datautstyr man ikke kan ha med ombord? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Det er jo begrenset av hva man kan ha med som håndbagasje, ellers kan man ta med nesten hva man vil i koferten ... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis du har tenkt å bære med deg en hel serverpark vil jeg anbefale DHL. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Nope skal bare ha 8800GTX, EVGA 680i SLI og en Strømfosyning, men jeg tror nok at dette blir litt for stort å ta med inn på flyet (der man sitter) og jeg vet heller ikke om bestemor gidder å bære med seg alt det .... Tar man det med DHL så blir det som post og kan ikke ha en verdi på over 200,- utenom å betale moms Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Det der får du jo plass til i en liten koffert, som du igjen får ta med deg som håndbagasje. Og jeg tror ikke du må momse hvis du selv sender til deg selv. Edit: anyway har jeg alltid hatt med meg ørten bæreposer ombord i tillegg til en liten koffert, og det har alltid gått helt krem-.. Endret 12. november 2006 av gorber Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Og jeg tror ikke du må momse hvis du selv sender til deg selv. 7271701[/snapback] Vær nå ikke så sikker på det da vi har en penge grisk stat Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Er vist heller ike lov til å ta med seg data utstyr med som håndbagasje er dog ikke helt sikker ..... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du må bare svartmale for min del, men jeg finner ikke et kvekk om datadeler her. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har fått frastjålet et reisestrykejern som lå i en låst koffert. Sier litt om hvor lite trygt det er. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Du må bare svartmale for min del, men jeg finner ikke et kvekk om datadeler her. 7276899[/snapback] Hmm da har iværtfall de som jeg har snakket med tatt feil og det kan også være anderlesedes når USA er på reise ruten ... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg ser i alle fall ikke hvor det står skrevet. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du kan kjøpe en sånn lås som bare de på flyplassen kan åpne. Selv om det må da være noen kriminelle som har skaffet seg en slik nøkkel. Men da kan i hvertfall ikke hvem som helst åpne kofferten din. Og det er lov å ha med datautstyr i håndbagasjen. Ikke at jeg har prøvd å ha med noe mer enn laptop, webcam, mp3spiller ol da.. Men det har i hvertfall gått bra. Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 er vel slik/skal bli slik at til reiser til og fra usa skal alt pakkes i gjennomsiktige plastposer. Og de er små! og kunn en per pers Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 er vel slik/skal bli slik at til reiser til og fra usa skal alt pakkes i gjennomsiktige plastposer. Og de er små! og kunn en per pers 7278169[/snapback] Det gjelder kun for flytende væsker og slikt, ikke for generell håndbagasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå