tommy_sn Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Hei! Hvorfor får jeg en ny mail hver gang det svarer på et tema jeg abonnerer på selvom jeg ikke har vært inne på forumet? SKal det ikke komme kun en mail på hvert tema selvom det kommer 15 svar? Litt slitsomt med 50 mailer pga dette hver dag.. Endret 12. november 2006 av tommy_sn Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Når du abbonerer på en tråd, får du 1 ny e-post per svar som kommer i den tråden... Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Dette står i mailene man får: "There may be more replies to this topic, but only 1 email is sent per board visit for each subscribed topic. This is to limit the amount of mail that is sent to your inbox." Altså kun 1 mail hvis man ikke besøker forumet, eller leser tråden... Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Ingen som kan hjelpe med dette problemet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Se under kontroll panel og Abonnementer, der kan du endre varslingstypene på de forumene/trådene du får mail om. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg