Plomma2 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei. Jeg kjøpte for en stund siden Spirited Away på play.com. Skulle slenge meg på senga og se den nå, men når jeg satte inn disk 1 fikk jeg opp alternativene play movie, scene selection, storyboard to screen og language set-up. Problemet er det at jeg uansett får se filmen i storyboard to screen. Jeg har prøvd alt mulig. Velge scener fra scene selection, gå inn fra language set-up og prøve å spille av gjennom storyboard to screen for å se om det fungerte da. Noen som har vært borti noe lignende? Jeg skal uansett sende mail til play.com og høre om jeg får bytta den. Jeg er veldig skuffa nå :-( - Plomma Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 bummer..må nok skuffe deg, har sett tusen dvd'er, men har aldri engang hørt om noe lignende. du har sikkert prøvd andre plater i spilleren din? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Høres ut som innholdet på disc 2? Du har kanskje fått 2 stk disc 2 da... hva er på den andre discen? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Sjekket disk 2. Der var det masse special features. Prøvde på en annen dvdspiller. Da fungerte det en stund, men så begynte den å hoppe fremover på helt tilfeldige tidspunkter. Noe som var litt skuffende fordi det spolerte mye av filmen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 ja,ja. synd å få ødelagt kvelden sånn.. play.com gir deg nok god kompensasjon uten å krangle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå