Gå til innhold

Morsomt svar i helse tråden, ler du ikke => dø!

Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol

Noen har humor, andre ikke.

Hvis du ikke har noe bra å komme med så hold kjeft." :) "

Det er morsomt, hvis du har en manglende evne til å oppfatte humor så søk hjelp.

Mvh

En som bryr seg.  :)

7274743[/snapback]

Så her tvinges man til å synes at fjortishumor er morsomt? Hm... litt morsomt i grunn.. på bekostnig av dere selvfølgelig

LOL

ROLF ... og alt det derre der...

Endret av St Thicket
Lenke til kommentar
Åjsan, lite barn som prøver å leke voksen?

Husk, man er ikke voksen før man tør å være barnslig.

7274971[/snapback]

Det tørr jeg.

Men når noen forventer et noen lunde normalt svar så bør vel man gi dem det ?

Jeg er kanskje ikke eldre enn deg, men det er ikke langt ifra eller da. Uansett så mener jeg at i Helse delen av forumet bør man kanskje holde en litt seriøs tone. Ikke at jeg veit hvilken sammenheng det der ble sagt i.

Lenke til kommentar
Jeg er kanskje ikke eldre enn deg, men det er ikke langt ifra eller da. Uansett så mener jeg at i Helse delen av forumet bør man kanskje holde en litt seriøs tone.

men du er nå for guds skyld ikke i Helse delen av forumet nå! Du er i Off topic > Gullkorn, hvor ting skal være humoristiske!

Lenke til kommentar
Åjsan, lite barn som prøver å leke voksen?

Husk, man er ikke voksen før man tør å være barnslig.

7274971[/snapback]

Det tørr jeg.

Men når noen forventer et noen lunde normalt svar så bør vel man gi dem det ?

Jeg er kanskje ikke eldre enn deg, men det er ikke langt ifra eller da. Uansett så mener jeg at i Helse delen av forumet bør man kanskje holde en litt seriøs tone. Ikke at jeg veit hvilken sammenheng det der ble sagt i.

7275053[/snapback]

Lille venn, det er en quote fra innlegge mitt i Helse tråden, her er hele svaret om du "forventer" et normalt svar:

Spørsmål: Lever pungen

Svar: Ja

Årask: Huden er kroppens største organ og lever sitt eget liv slik sett. Da pungen er innhyllet i skinn, lever den sitt eget liv ettersom det blir varm/kaldt.

Som f.eks når du hopper rett i iskaldt vann. Da skrumper alt der nede inn så mye at du må skrive "bø" på tommelen og stikke den opp i rompa for å skremme frem pikken når du skal tisse.

Og du sier selv at du ikke vet i hvilken sammenheng det ble sagt i, så jeg annmoder deg om å lese hele tråden, eller holde snavla, neste gang du kommer med anklager.

Lenke til kommentar
Jeg er kanskje ikke eldre enn deg, men det er ikke langt ifra eller da. Uansett så mener jeg at i Helse delen av forumet bør man kanskje holde en litt seriøs tone.

men du er nå for guds skyld ikke i Helse delen av forumet nå! Du er i Off topic > Gullkorn, hvor ting skal være humoristiske!

7275081[/snapback]

Å vi deler defenetivt ikke samme humoren, gjør vi ? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...