Wolfman83 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Kunne tenkt meg å kjøpe en tredemølle men er usikker på pris og kvalitet. Tredemøllens trenger ikke å ha mer enn de mest nødvendige funksjonene, men må heller ikke være av dårlig kvalitet. Kom over denne på xxl til 1999,- men aner ikke om denne dekker mitt behov eller ikke. Noen som vet? Står at maxfart er 6kmt. Blir dette for sent? Noen som kan anbefale en tredemølle? Endret 11. november 2006 av Wolfman83 Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg synes 6km/t hørtes veldig lite ut. Det blir jo nesten bare rask gange. Da kan du ikke drive f.eks gerilja kardio på den, og heller ikke løping, spurt eller intervall noe særlig. Jeg ville lagt i litt mere sånn at man får opp farta litt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 6Km/t er gå raskt, ikke løpe. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kunne tenkt meg å kjøpe en tredemølle men er usikker på pris og kvalitet. Tredemøllens trenger ikke å ha mer enn de mest nødvendige funksjonene, men må heller ikke være av dårlig kvalitet. Kom over denne på xxl til 1999,- men aner ikke om denne dekker mitt behov eller ikke. Noen som vet? Står at maxfart er 6kmt. Blir dette for sent? Noen som kan anbefale en tredemølle? 7266272[/snapback] Du kan jo sjekke: http://www.aktivfritid-shop.no/ Her har de tredemøller fra Kr 3.500,- og oppover Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 kan noen av dere anbefale en tredemølle i prisklassen 3000 - 5000? - den bør være solid og av god kvalitet - uendelig mange programmer ikke viktig - skal brukes til jogging og intervalltrening Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Du må veldig mye opp i pris skal du få brukbar hastighet. Men begynner du på treningsstudio så får du tredemøller i toppklassen, kanskje det hadde vært bedre. Men uansett, jeg fant ikke noe til den prisklassen. Nærmeste var ca 10 000 kroner for en brukbar hastighet (opptil 16 km/t) fra Chr. Mobeck.no En smule dyrt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hva er poenget med å løpe hjemme i stua? Mye bedre å løpe ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå