Tech9 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg byttet fra ATI Radeon 9200 128 MB til Nvidia GeForce 9600 GS 256 MB for litt siden. Når jeg nå skal spille f.eks Call of Duty 2 (fungerte utmerket på det gamle kortet), Call of Juarez eller Oblivion, så oppstår det problemer. Spillene laster som normalt, men i gameplay er det noe rart. Det går tykke streker overalt. Innvendig i bygninger og i ganger, kan det se ut som om alt er rast sammen, men jeg kan fint gå gjennom alt (men ser jo ikke hvor jeg går). Det er store huller i grafikken overalt, og karakterene i spillene får tøyelige streker (gummistrikk) mellom hendene, armene og beina. Ser det også på egen karakter i i førsteperson. Har kjørt ned alt av effekter til minimum, og også oppløsningen på skjermen, men det samme skjer likevel. Har de siste driverne. Call of Juarez kan starte bra, men når en ny scene loades, så blir det slik. I CoD2 så ser jeg det kun på karakterene, resten av spillet er bra. Noen som har opplevd noe lignende, og har en løsning? Ganske håpløst å ha det slik. Det ligner en del på dette: Endret 12. november 2006 av Tech9 Lenke til kommentar
Tech9 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Problem løst: Slo av "Aktiver skrivekombinering". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå