Hawtz Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei! I min deilige PC har jeg en 580W Hiper Type-R svart strømforsyning som jeg synes oppfører seg litt rart. Når jeg skulle bygge PC-en, ville den først ikke på. Det lyste på HK'et, men når jeg trykket på påknappen skjedde det absolutt ingen verdens ting. Det hele resulterte i at jeg måtte koble ut alle strømledningene fra strømforsyningen og deretter ta en ledning hver for seg, skru på, skru av, e ny ledning, skru av, skru på etc. Sånn fortsatte det helt til alle var i, og PC-en gikk på, men det er jo ganske merkverdig at jeg må gjennom en slik prosess for å få PC-en til å skru seg på. Men når jeg fikk gjort alt det, så funket PC-en som en drøm. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 *bump* tralalalala Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hei! I min deilige PC har jeg en 580W Hiper Type-R svart strømforsyning som jeg synes oppfører seg litt rart. Når jeg skulle bygge PC-en, ville den først ikke på. Det lyste på HK'et, men når jeg trykket på påknappen skjedde det absolutt ingen verdens ting. Det hele resulterte i at jeg måtte koble ut alle strømledningene fra strømforsyningen og deretter ta en ledning hver for seg, skru på, skru av, e ny ledning, skru av, skru på etc. Sånn fortsatte det helt til alle var i, og PC-en gikk på, men det er jo ganske merkverdig at jeg må gjennom en slik prosess for å få PC-en til å skru seg på. Men når jeg fikk gjort alt det, så funket PC-en som en drøm. Med andre ord så funker alt fint nå? Visst ja, hvorfor tror du PSU er defekt? Det ser for meg ut som om du kanskje gjorde en feil da du koblet alt opp første gang? Endret 13. november 2006 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Tvilsomt at jeg har koblet noe feil. Byttet nettopp til nytt kabinett og da skjedde det samme igjen. Og så senest som i dag ryddet jeg opp i ledningsbestyret og da skjedde det samme igjen. Men, ja, alt funker fint når det først går på, så... beats me! Mvh, Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå