Gå til innhold

Defekt Hiper 580W?

Hawtz

Anbefalte innlegg

Hei!

I min deilige PC har jeg en 580W Hiper Type-R svart strømforsyning som jeg synes oppfører seg litt rart.

Når jeg skulle bygge PC-en, ville den først ikke på. Det lyste på HK'et, men når jeg trykket på påknappen skjedde det absolutt ingen verdens ting.

Det hele resulterte i at jeg måtte koble ut alle strømledningene fra strømforsyningen og deretter ta en ledning hver for seg, skru på, skru av, e ny ledning, skru av, skru på etc.

Sånn fortsatte det helt til alle var i, og PC-en gikk på, men det er jo ganske merkverdig at jeg må gjennom en slik prosess for å få PC-en til å skru seg på.

Men når jeg fikk gjort alt det, så funket PC-en som en drøm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

I min deilige PC har jeg en 580W Hiper Type-R svart strømforsyning som jeg synes oppfører seg litt rart.

Når jeg skulle bygge PC-en, ville den først ikke på. Det lyste på HK'et, men når jeg trykket på påknappen skjedde det absolutt ingen verdens ting.

Det hele resulterte i at jeg måtte koble ut alle strømledningene fra strømforsyningen og deretter ta en ledning hver for seg, skru på, skru av, e ny ledning, skru av, skru på etc.

Sånn fortsatte det helt til alle var i, og PC-en gikk på, men det er jo ganske merkverdig at jeg må gjennom en slik prosess for å få PC-en til å skru seg på.

Men når jeg fikk gjort alt det, så funket PC-en som en drøm.

Med andre ord så funker alt fint nå? Visst ja, hvorfor tror du PSU er defekt? :dontgetit:

Det ser for meg ut som om du kanskje gjorde en feil da du koblet alt opp første gang? :whistle:

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Tvilsomt at jeg har koblet noe feil.

Byttet nettopp til nytt kabinett og da skjedde det samme igjen.

Og så senest som i dag ryddet jeg opp i ledningsbestyret og da skjedde det samme igjen.

Men, ja, alt funker fint når det først går på, så... beats me!

Mvh,

Thomas ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...