KimHau Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vennligst hjelp meg. Etter å ha brukt fjernhjelp på MSN-Messenger ble enkelte bokstaver på tastaturet omgjort til tall. Når jeg holder nede FN-tasten virker det som normalt,det virker som denne funksjonen er blitt motsatt. Hvordan kan jeg gjøre det om igjen? Jeg har en bærbar Fujitsu Siemens Amilo Pro v2020.. HJELP! Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Ja du, hold inne FN tasten og en tast som ser ut som et Nummeretisk tastatur. Du ser sikkert et eller annet lys som står på. Skjekk i manualen etter hvordan du gjør dette viss du ikke vet. Gå på Hjemmesiden til bærbaren og nedlast manual viss du må... Endret 11. november 2006 av narutofan Lenke til kommentar
KimHau Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ja du, hold inne FN tasten og en tast som ser ut som et Nummeretisk tastatur. Du ser sikkert et eller annet lys som står på. Skjekk i manualen etter hvordan du gjør dette viss du ikke vet. Gå på Hjemmesiden til bærbaren og nedlast manual viss du må... 7266019[/snapback] Værre var det visst ikke Takker og bukker Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ja du, hold inne FN tasten og en tast som ser ut som et Nummeretisk tastatur. Du ser sikkert et eller annet lys som står på. Skjekk i manualen etter hvordan du gjør dette viss du ikke vet. Gå på Hjemmesiden til bærbaren og nedlast manual viss du må... 7266019[/snapback] Værre var det visst ikke Takker og bukker 7266049[/snapback] ...og for de som ikke gidder å lese manualen kalles det Num-Lock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå