muffe Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Skal installere Windows NT 4.0 Server på en maskin uten støtte for boot-CD. Hvordan lager jeg disketter jeg kan boote og installere fra, jeg trenger støtte for SCSI CD-ROM, så det går ikke med en Win 98/95/DOS oppstartsdiskett. Jeg kan ikke finne noen filer på CD'n som jeg kan lage installasjonsdiketter av. Ikke misforstå, det er bare disketter som kan starte installasjonsprogrammet fra jeg trenger, ikke alle installasjonsfilene. Lenke til kommentar
abene Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Har du prøvd å finne løsningen på windows.no? http://www.windows.no/win_bood.php Det var kanskje ikke dette du mente? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Det var ikke held det jeg mente, nei. Det jeg mente var en/flere disketter som kunne laste installasjonsprorgammet fra en SCSI CD-ROM. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Du kan jo prøve her eller her. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Putt nt cd'n i en maskin som er oppe og går. Klikk start->kjør og skriv : "x:i386winnt32 /ox" . Du vil da lage de 3 installasjons diskettene for NT, de som du kan boote fra. Om du gjør det fra DOS er kommandoen : "x:i386winnt /ox" . X= cd rom. [ Denne Melding var redigert av: Wotan på 2002-11-13 09:59 ] Lenke til kommentar
muffe Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Fant løsningen på bootdisk.com... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå