RimArt Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 hei. Når jeg sitter å spiller spill som WC3, NFS Carbon, GTA begynner sensen på pc en å blir høyere å høyere. Altså når jeg har spilt i ca. 20 min så begynner den. Den blir så høy at alt går fort. Alt fra loading til kjøring. Jeg har prøvd maaange ganger å se på mus sensen å slikt men alt er som det skal. Når jeg avslutter spillet og kommer inn igjen så har jeg samme problem, men da er sensen høy fra starten av. Men om jeg resrater pc en så fungerer det fint. Dette skjer på de fleste spill, men ikke på WOW. Noen som vet hva feilen er ? Hvis det er noen som lurer så snakker jeg om kjøpte spill. takker for alle svar Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 er det ingen som vet hva årsaken kan være ? Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har et spørsmål, hva er sensen? Musesensiviteten? Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg har et spørsmål, hva er sensen? Musesensiviteten? 7957884[/snapback] både ja og nei. For alt går FORT. for eks: på NFS carbon går det ikke ann å svinge en gang, for hvis jeg klikker på høyre eller venstre piltast snurer den bare rundt for det går så fort. Det er umulig å spille. Har prøvd og oppdatere kjermkort drivere + reinstallere spille, men det hjalp vist ikke. Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Så all input fra tastatur/mus går alt for fort? Gjelder dette på skrivebordet/i andre spill også? Det var et rart problem... edit: leif Endret 17. februar 2007 av Maelwedd Lenke til kommentar
atticus Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kjapt spørsmål: Har du Dual Core CPU? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Ja, høres ut som om du har Dual core. Sånn er det for meg på cs å Jeg pwner alle jeg spiller med på lan, så lenge jeg ikke skrur av en av kjernene på spillet Gå innpå oppgavebehandling. Også trykker du på fanen som heter Prosseser. Så finner du Spillet på den lista som står der. Så trykker du høyre musetast på den, så velger du "set affinity" (hvertfall på engelsk XP) Så står det cpu 0 og 1, da tar du bare og trykker bort den ene haken Endret 17. februar 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja, høres ut som om du har Dual core.Sånn er det for meg på cs å Jeg pwner alle jeg spiller med på lan, så lenge jeg ikke skrur av en av kjernene på spillet Gå innpå oppgavebehandling. Også trykker du på fanen som heter Prosseser. Så finner du Spillet på den lista som står der. Så trykker du høyre musetast på den, så velger du "set affinity" (hvertfall på engelsk XP) Så står det cpu 0 og 1, da tar du bare og trykker bort den ene haken 7964254[/snapback] Aaaah, tusen takk for den der , dette har plaget meg i endel spill oxo. Men går det ikke ann å fixe dette på noen måte uten å deaktivere en av kjernene? Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hmmm... Jeg har DualCore selv, men aldri opplevd dette problemet. Hvis det har noe å si så installerer jeg alltid driver til CPU (fra AMD sine hjemmesider), kanskje det kan hjelpe. Ellers finnes det flere programmer hvor du kan velge hvilke kjerner spell/programmer kan kjøre på. Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Maelwedd: - Dette gjelder kunn på visse spill. - Skal laste ned drivere til CPU jeg å. atticus: - jupp. det har jeg. Kjetil_90: - CS fungerer helt fint hos meg. Takk for tipset. NFS Carbon fungerte fint i så fall. Endret 18. februar 2007 av RimArt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå