lassaron-jon Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Hjelp, ein agurk! stakkars jente, ho har vore redd for agurkar heile livet sitt... bittelitt morsomt egentleg. Endret 12. november 2006 av lassaron-jon Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Før noen andre flerrer hodet av deg så mener jeg denne er posta før. Men uansett, morro denne Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Før noen andre flerrer hodet av deg så mener jeg denne er posta før. Men uansett, morro denne 7265933[/snapback] Ikke informer verden om at du har sett den før Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Før noen andre flerrer hodet av deg så mener jeg denne er posta før. Men uansett, morro denne 7265933[/snapback] Ikke informer verden om at du har sett den før 7265999[/snapback] Yup, klar over den. Men jeg sa det for å være skånsom mot stakkaren, før noen kom inn og gaula ut "Herregud hvor OLD går det ann å bli assa, totaly old man. Finn på noe nytt". Derav "Før noen flerrer hode av deg" Er det noen her inne som egentlig respekterer den "ikke fortell om noe er old" regelen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tråden bryter med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
fal Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 sorry, ikke morsomt for min del.. stakkars jente Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 haha, morsomt klipp og morsomt navn på topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg