Roman88 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ok,driver å linker oppe hos noen kompiser og begge mangler lyden. Han har både mac pc,og windows basert pc. Men det rare er at på mac pcen så virker lyden når du bruker mac os,mens den forsvinner når man bruker windows os (ja du kan velge ved oppstart hvilket os du vil bruke). Og vi vet jo ikke hvilket lydkort den har,så hadde vært utrolig greit hvis noen kunne gitt link til det everest programmet? På den windows baserte så har vi prøvd å laste ned driver til lydkortet "creative SB X-fi Xtrememusic" men til ingen nytte for når vi innstallerer driveren så kommer en feilmelding. Dette tror jeg er fordi driveren ikke finner noe "lyd enhet". Når jeg sjekka lydenheter på kontrollpanelet, så står det jo at ingen lydenheter er valgt. Jeg har også sjekka under "mine enheter" der de fleste komponentene er lista. Jeg har lest at det kunne ha vært noe under "systemenheter" som kanskje hadde hatt et gult spørsmålstegn bak seg,og da var det bare å oppdatere gjennom windows live eller hva det heter,jeg finner noe greier som har gult spørsmålstegn men funker ikke å oppdatere den. Jeg husker at når jeg hadde problemer med lyden på min pc,så var det bare å gå i bios og enable "hd audio",noe som jeg ikke fant i hans bios. Tingen er at når vi spiller,så er det bare min pc som har lyd, og jeg vet jævlig godt å kjedelig det er å spille uten lyd. Kommer til å oppdatere med detaljer senere ettersom jeg skal opp der om noen timer. Alle forslag er velkommne.og bare si ifra hvis jeg må utfylle megselv mer! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kan ikke hjelpe deg spesielt mye beklageligvis. Kan linke til everest da. =) Lykke til Lenke til kommentar
gompi Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 hadde noe av samme problem med mitt intigrerte lydkort etter jeg hadde formatert den, hadde prøvd alt for å få det til men klarte det ikke. så valgte bare og kjøpe nytt lydkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå