asle Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 er ikke dette noe arbeidsledig eller trygde greier jeg har jo jobb og allt (skjønner ingenting jeg) etter litt googling fant jeg ut at hjemmesiden er www.nav.no må jeg betale tilbake dette?? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Enkleste er vel bare å ta kontakt å spørre i hvilken sammenheng du har mottatt disse pengene? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Lucky you, men har du fått noe du ikke skulle ha så kan de kreve det tilbake. Jeg hadde plutselig en dag 10.000 mer på kontoen enn jeg skulle ha. Alt måtte betales tilbake, glad jeg ikke bruke noe av de. Endret 11. november 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
asle Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 tror jeg bare holder munn og ser hva som sjer kansje jeg får beholde pengene Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Nav er vel gamle Aetat eller noe slikt, hvis du får noe stønad eller noe slik derfra kan det være grunnen. Lenke til kommentar
asle Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 har ikke fått noe fra aetat siden januar 2001 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da er det mest sannsynlig noe feil i systemene til NAV/Aetat. Jeg ville imidlertid tatt kontakt med de på mandag og hørt hva det er, fordi det koster deg fort dyrt å bruke opp pengene for så å skylde de. Lenke til kommentar
asle Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 men kan jo gamble på at dei ikke finner ut av det da og tar jeg kontakt så er løpet kjørt tror jeg bare lar pengene stå urørt en uke Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hvorfor gamble med noe du ikke vet er ditt eller ei? Vær voksen og ta kontakt, bedre føre var en etter snar! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 greit og betale tilbake sånt så man ikke tråkker i salaten med begge beina og mister lommeboka i åkern i sammaslengen. hør på oysfaerg du Lenke til kommentar
asle Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 må tenke litt på dette uansett får jeg ikke gjort noe før til mandag så jeg får jo litt gruble tid Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Du har nå iallefall fått våre tips og råd, hva du gjør med de bestemmer du selv, men jeg anbefaler deg i allefall å forhøre deg... God helg! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Ikke gjør deg til kjeltring for småpenger. Lever de tilbake og kjøp deg en cola. Endret 12. november 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg er av den mening at du bør forhøre deg, og få klarhet i dette. Hvis du ønsker (har samvittighet til) å beholde pengene uansett har jeg følgende råd: flytt pengene over på sparekonto, la de gjære der i 6 måneder, deretter er pengene dine (dersom det gjelder samme regler som for lønnsutbetalinger). Lenke til kommentar
nosto Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) det kan v're sykepenger,hvis du har jobb.jobben betaler 14dager nav betaler resten Endret 12. november 2006 av nosto Lenke til kommentar
asle Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 har bare vert borte fra jobb bare ca 3-4 dager pga. sykdom i år hadde jo vert greit å få litt tilbake fra staten som kompensasjon for feks. nrk lisensen som er en en kanal ingen ser på allikevel. så egentlig er det jo penger staten har tatt fra meg uten at jeg har fått noe ut av uansett ( hvem ser vel på nrk) så jeg føler meg ikke som en skurk av å få litt tilbake av staten som jeg føler tar rikelig av mine penger hele tiden Lenke til kommentar
asle Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 kan det kansje ha noe med ungene mine å gjøre har 2 stk og en til på vei og har ikke tatt ut noen pappa perm Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tilbakebetaling av utgifter til sykdom, egenkjøring, frikort, egenandel medisiner osv. NAV har trygdekontor under seg også... Lenke til kommentar
asle Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) NÅ VET JEG DET jeg betalte 3110 for operasjon på en knekt tann stump som satt i gjen etter en skade for lenge siden jeg sa til tannlegen at det var jo passe dyrt for å fjerne noen røtter og hun svarte med at jeg måtte betale pengene og så skulle hun søke på dekning på noe av beløpet og så få tilbakebetalt dette senere Endret 12. november 2006 av asle Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 NÅ VET JEG DET jeg betalte 3110 for operasjon på en knekt tann stump som satt i gjen etter en skade for lenge siden jeg sa til tannlegen at det var jo passe dyrt for å fjerne noen røtter og hun svarte med at jeg måtte betale pengene og så skulle hun søke på dekning på noe av beløpet og så få tilbakebetalt dette senere 7270464[/snapback] Du, jeg jobber i Nav arbeid. Vi driver ikke med noe tilbakebetaling av tannlegeregninger. Ta kontakt med Nav-kontoret du fikk pengene av, å få klarhet i det. Som sagt tidligere, ikke gjør deg til kjeltring for småpenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå