Gå til innhold

Hva burde jeg velge av 7950GT og 7900GTO?

Dappy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  NadaX7 skrev:
  Dappy skrev:
Hva burde jeg velge av 7950GT og 7900GTO?

Tittelen sier vel det meste

:)

7265641[/snapback]

du får jo mer på et 7900GTO vist du tenker pris mesig, men 7950GT er jo en del bedre da, men jeg velgte nå 7900GTO :D koster MYE mindre

7265714[/snapback]

Er 7950gt bedre? Trodde da det var omvendt? :hmm: Uansett, velg 7900gto, du kommer ikke til å angre!

Lenke til kommentar

Er sikkert 100 av disse trådene men.....

7900GTO er vel bedre om du tenker ytelse/pris....

7950GT har en HDCP chip

7900GTO bruker/dekker to pci porter og lager mere varme

Jeg skulle egentlig ha et 7900GTO men skal kjøpe 8800GTS istedet

så jeg sier meg enig i de fleste andre med 7900GTO om du da ikke skal bruke PCen på en HD-Ready skjerm.

Endret av Dhack
Lenke til kommentar

Bestilte 7900GTO, men det var utgått, så fikk heller 7950GT, er veldig fornøyd med det, men og gå fra et bugga skjermkort som ikke takler CS eigang, så er det ikke mye å spørre om å få noe bedre :p

Så jeg har aldri testa 7900GTO, men tror jeg tar mitt eget hint og er enig med meg selv, så jeg hadde stemt 7900GTO...

MVH Stian

Lenke til kommentar

Kommer jo litt an på om du skal klokke eller ikke da?

7900GTO går det vel no rykter om at er 7900GTX som ikke tålte de høye klokkehastighetene eller no sånnt.....

Men du får se etter hvilke behov du trenger..... 7950GT er jo litt mer fremmtidsrettet pågrunnav den chippen jeg sa noe om litt ovenfor her.... men hvis du mest sannsylig aldri skal bruke PCen på en HDTV så ser jeg ikke den allt for store forskjellen på de to kortene...

Og hvis bare 7900GTO lages i begrenset opplag så kan det jo være greit å kjøpe 7950GT så du har muligheten for å oppgradere i SLI seinere

Endret av Dhack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...