Gå til innhold

Sega-pakken...

Our_Kid_X

Anbefalte innlegg

Hey!

Da jeg endelig fikk ut fingeren og skulle kjøpe meg en Sega-bundled Xbox superdupertilbudspakke, fant jeg den ikke.

Forøvrig har jeg kun sett den på Spaceworld, men der var de utsolgt (også for det nye lageret de skulle få inn...).

Jeg trodde dette var en slags kampanje som Microsoft hadde satt i gang, ikke Spaceworld. Hvordan har det seg at jeg ikke har hørt om tilsvarende pakketilbud i de andre butikkene som selger Xbox?

Hører mye digg om denne "Ram Og Rom"-butikken. Er helt sulteforet på slike butikker i Bergen. Har kun elkjøp og platon. Har disse "ROR"-butikkene noe webshop?!

Knallaballa...

PS: Det gjør en ikke til mindre fanboy å lyge på seg at man liker en konsoll, for deretter å hudflette den samme konsollen. Blir mer en "brownnosed fanboy" av slikt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey!

Synes selvsagt at en xbox, med Halo og DoA3 til 1700 NOK er et kongetilbud. Elsker spillene! Men har dessverre begge to fra før. Har lenge gått og snust på JSRF og GT2002. Tenkte det hadde vært greit å få en xbox på kjøpet...

Får håpe andre kjeder følger opp med denne pakken...

Var det en controller S som fulgte med? Da hadde kjæresten min blitt happy. Hun sliter litt med den originale...

Caramba...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...