selurdog Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Trodde først det bare var en fil som var skadet, men etter å ha prøvd med alle mdf/mds- og bin/cue-filer jeg har så ser jeg at ingenting skjer når jeg prøver å mounte noen av dem med Daemon eller Alcohol. Har ikke hatt problemer med filene før, så jeg er rimelig forvirret her. Noen som har tips til løsning på dette? Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 For det første. Betyr dette at "Maskinen fungerer ikke"? 2. Avinstaller og installer igjen... Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 1. Ja, jeg har selvsagt prøvd å avinstallere og installere igjen, og med forskjellige versjoner av Daemon. Både 4 og 4.06 Og, hvilket annet forum skulle jeg poste det under? Se listen under og velg et. Maskinen fungerer ikke Her kan du stille spørsmål om PC-problemer som du ikke har den fjerneste anelse om hva kommer av. Hjelp til kjøp/salg Spørsmål om sammensetningen av ny PC, hva går sammen osv. Også spørsmål om prisantydning på utstyr. IKKE annonser! Komplette systemer Diskusjoner og spørsmål som angår hele maskinen og ikke enkeltkomponenter. Underforum: Bærbare datamaskiner, Servere, Overklokking generelt, SFF-barebone og stue-PC Prosessorer Diskusjoner og spørsmål rundt prosessorer Underforum: Overklokking av prosessor Minne Spørsmål og diskusjoner om RAM / internminne Underforum: Overklokking av minne Hovedkort Spørsmål/diskusjon om hovedkort Underforum: Overklokking av hovedkort Lagringsmedier Spørsmål relatert til lagringsmedier for datamaskiner med unntak av RAM. Skjermkort og TV-kort Spørsmål og diskusjon om skjermkort, grafikkbrikker, mv. Underforum: Overklokking av skjermkort Lydkort og PC-høyttalere Her kan alt relatert til lyd på pc-en diskuteres. Strømforsyninger Spørsmål i forbindelse strømforsyninger og liknende. Kjøling Diskusjoner og spørsmål rundt kjøling. Underforum: Kjøling - Vann og ekstrem, Kjøling - Luft Kabinetter og modifikasjoner Diskusjoner og spørsmål rundt alle typer kabinetter. Underforum: Støydemping, Case-mods Skjermer Diskusjoner og spørsmål rundt skjermer Mus, tastatur, o.l. Diskusjoner og spørsmål rundt mus, tastatur, spillkontrollere og andre innenheter. Nettverk Spørsmål og diskusjon vedrørende nettverk mv. Skrivere Diskusjoner og spørsmål rundt alle typer skrivere. Webshop- og butikkdiskusjoner Her kan du diskutere webshoper. Husk også å legge inn erfaringer i erfaringsdatabasen i webshopguiden. Brukerbidrag Emner der det hovedsaklig er forumbrukerene som står for det redaksjonelle. Underforum: Arbeidslogger, Arbeidslogger - Kommentarer, Benchmarks, Brukertester Elektronikk Diskusjoner rundt elektronisk utstyr som ikke passer i andre kategorier. Annet om hardware Spørsmål og diskusjon om alt HARDWARE-RELATERT som ikke passer inn i en annen kategori. Diskuter artikler (HW) Si dine meninger om de siste artiklene på Hardware.no. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?c=283 her? Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Point taken.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå