Bertelsen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jepp, det finnes x antall tråder om dette før, men jeg spør alikevel. Jeg leter etter en ny mp3-spiller, den må ha disse specsa: *Custom equalizer, samt høy lyd. *Minst 30 GB HD *Den skal være så liten som mulig, går somregel i frakk, derfor vil jeg ikke at den skal bule ut av lommen min. Prisen har ikke så mye å si, så lenge den ikke overstiger 2600 kroner. Har tittet på Creative Zen Vision:M 30 GB og Ipod 30 GB, vet ikke helt hvilken som er best, kan dere komme med erfaringer og anbefalinger? Endret 11. november 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Creativen har best lyd. Der kn du også stille EQ manuelt, på Ipod har bare forhonds innstalerte EQ innstillinger. Hva med Iaudio sin X5? Dette er en ganske god spiller... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) iAUDIO sin er egentlig ikke noe for meg, jeg vil ikke bruke en joystick til å navigere rundt i menyene. Da er iPod også utelukket, vil ha egen EQ. Men på Zen Vision: M, er den lange knappen på midten sånn touchpad, slik som på microphoto? Endret 11. november 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, den er av noenlunde samme typen, i tillegg kan du bruke den til "klikk" for å gå inn i menyer. Går også ann å trykke lett øverst og nederst om du ikke liker den 'vanlige' måten, slik kan du bla med mer presisjon. Veldig god, forøvrig. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Så du synes at den spilleren er verdt pengene sine? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg syntes den er verdt pengene. Men hvis du ikke skal bruke video funksjonen i det hele tatt eller ikke trenger og ha mulighet til og vise bilder kan du jo gå til innkjøp av Zen Sleek, kanskje en Photo hvis du vil ha farge skjerm i menyene... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Kommer ikke til å se på video eller bilder nei, det har jeg psp til. Men jeg må ha 30 GB plass, drar mye på tur, så jeg vil ta med hele cd-kolleksjonen. Hvordan er kvaliteten på video-utgangen? Altså når du kobler spilleren på TV'en. Endret 12. november 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dette har jeg ikke testet selv... Man har hørt det skal bli bra. Men du kan jo lese testen til hw.no og se om det står noe der... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg fant ikke noe å klage på når jeg forsøkte på en TV hos en kamerat. Bare husk på at selv om TV-kabelen til iPod er klin lik den som Vision:M bruker, er det annen pinout på dem. Kabelen som portable Philips DVD-spillere bruker, skal fungere, om det er mulig å få tak på. Er du litt nevenyttig, byr det ikke på voldsomme problemer å endre på pinout heller. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Hehe, tror ikke jeg skal prøve meg på noe slikt nei, da ender det vel opp at både tv og mp3-spiller går i luften. Har hvertfall bestemt meg for å gå for Creative'n. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Høres fornuftig ut begge deler Du blir nok fornøyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå