Gå til innhold

Ny mp3-spiller, hvilken? 30GB, EQ, osv.

Anbefalte innlegg

Jepp, det finnes x antall tråder om dette før, men jeg spør alikevel.

Jeg leter etter en ny mp3-spiller, den må ha disse specsa:

*Custom equalizer, samt høy lyd.

*Minst 30 GB HD

*Den skal være så liten som mulig, går somregel i frakk, derfor vil jeg ikke at den skal bule ut av lommen min.

Prisen har ikke så mye å si, så lenge den ikke overstiger 2600 kroner.

Har tittet på Creative Zen Vision:M 30 GB og Ipod 30 GB, vet ikke helt hvilken som er best, kan dere komme med erfaringer og anbefalinger?

:)

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iAUDIO sin er egentlig ikke noe for meg, jeg vil ikke bruke en joystick til å navigere rundt i menyene. Da er iPod også utelukket, vil ha egen EQ.

Men på Zen Vision: M, er den lange knappen på midten sånn touchpad, slik som på microphoto?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å se på video eller bilder nei, det har jeg psp til. Men jeg må ha 30 GB plass, drar mye på tur, så jeg vil ta med hele cd-kolleksjonen.

Hvordan er kvaliteten på video-utgangen? Altså når du kobler spilleren på TV'en.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Jeg fant ikke noe å klage på når jeg forsøkte på en TV hos en kamerat. Bare husk på at selv om TV-kabelen til iPod er klin lik den som Vision:M bruker, er det annen pinout på dem. Kabelen som portable Philips DVD-spillere bruker, skal fungere, om det er mulig å få tak på.

Er du litt nevenyttig, byr det ikke på voldsomme problemer å endre på pinout heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...